خبرهای داغ:
به همت پایگاه فجر حوزه بسیج کارگری غدیر سپاه ناحیه شاهرود، رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
اجرای رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرودمسئول حوزه بسیج کارگری غدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود گفت: وجود نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است و برای براندازی از هیچ کوششی دست بردار نیستند و، چون نمی‌توانند با گزینه‌های روی میز کاری از پیش ببرند دست به اقدامات ایذایی جهت آسیب رساندن به چرخه تولید و اقتصاد کشور می‌کنند.
وی افزود: در این رزمایش پدافند غیرعامل عناصر دست نشانده و مزدور با دریافت برنامه از اربابانشان در صدد اختلال در فرآیند تولید کارخانجات بر می‌آیند و برنامه مخرب نرم افزاری به سیستم plc شرکت سیمان وارد و ایجاد اختلال در راهبری تجهیزات خط تولید و بالطبع توقف تولید و وارد نمودن خسارت به شرکت می‌کنند.
رضا عامری خاطر نشان کرد: این رزماش با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فجر و حوزه بسیج کارگری غدیر و عملیات سپاه شاهرود با هدف خارج کردن نرم افزار مخرب از سیستم plc شرکت و تحت کنترل گرفتن اثرات آن به منظور کاهش خسارات مالی و جلوگیری از حوادث احتمالی اجرا شد.
وی با بیان اینکه این رزمایش بصورت تئوری و عملی یا آموزشی و دورمیزی انجام شد گفت: در بحث آموزشی اصول پدافندغیرعامل و پدافند نرم افزاری و نقش آن در بسیج توسط مربیان تشریح شد و سپس رزمایش دورمیزی با درگیر کردن عوامل شرکت و پایگاه بسیج با هدف شناسایی عامل نفوذی و بدافزار و پاکسازی سیستم‌ها انجام شد.
عامری با بیان اینکه اجرای این رزمایش‌ها در راستای آمادگی کارخانجات و شرکت‌ها در مقابله با نفوذ دشمن در پدافندغیرعامل انجام می‌شود افزود: تلاش ما این است تا کارخانجات و شرکت‌ها با این نوع عوامل نفوذ دشمن در سناریوی پدافندغیرعامل آشنا و آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها