سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۶۷۵ نفر از خواهران بسیجی استان در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۳۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

۶۷۵ زائر اردبیلی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: ۶۷۵ نفر از خواهران بسیجی استان در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند و هم‌اکنون نیز سعی و تلاش ما بر تداوم برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

وی با اشاره به این که تبیین ارزش‌های انقلاب اسلای مهم‌ترین هدف برگزاری اردو‌های راهیان نور است بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پیشگام عمل کرده و راه و آرمان‌های شهدا را با جان و دل ادامه دهیم که در حال حاضر برنامه‌های مناسبی در این زمینه تدوین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اجرای مستمر اردو‌های راهیان نور در استان شکل مناسبی به خود گرفته و هم‌اکنون در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس، از ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه امسال راهی مناطق عملیاتی خواهند شد که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

عبدی تصریح کرد: فضای معنوی حاکم بر کاروان‌های راهیان نور در حال حاضر نمود کاملی از خود نشان می‌دهد که این مسئله بالتبع در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از مشکلات دیگر حائز اهمیت است و باید این موضوع را در نظر بگیریم که در امر برگزاری اردو‌های راهیان نور برنامه‌های مناسبی تدوین کنیم.

وی اظهار کرد: راهیان نور به دلیل معنویتی که از راه و هدف شهدا به دست آورده تاثیرگذاری بالقوه‌ای در قلب و روح کسانی می‌گذارد که از این اردو بازدید می‌کنند و این مسئله در حال حاضر برای ما حائز اهمیت بسیار است و امیدواریم نتایج خوبی به دنبال داشته باشیم.

 

ارسال نظرات