خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با اصحاب رسانه، خبرنگاران را همچون آئینه ای انعکاس دهنده تحولات در جامعه و همانند یک دانشگاه برای آموزش و توسعه کشور دانست.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷

هدایت الله جمالی پور در دیدار با خبرنگاران با اشاره به سوگند خداوند به قلم، در قرآن کریم افزود: منظور خداوند از قسم به قلم، به همین قلم های شما خبرنگاران است که در راستای هدایتگری جامعه و نشان دادن راه به مردم تلاش می کنید و عمل شما در ترویج فرهنگ در حوزه های مختلف بویژه در بخش های اجتماعی که جامعه را به سوی خیر اندیشی هدایت می کند به عنوان خیرات و اعمال صالح در پرونده شما ثبت می شود.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار خبری، خبرنگاران را رکن چهارم دموکراسی دانست و افزود: اصحاب رسانه حافظ امنیت جامعه هستند و هرجا که خبرنگاران حضور دارند حتما امنیت، سلامت و حفاظت از جامعه شکل می گیرد و اگر این حوزه محدود شود شاهد شکل گیری هزاران فساد و مشکلات مختلف در سطح جامعه خواهیم بود.   

 جمالی پور خبرنگاران را امین جامعه دانست و گفت: خبرنگار باید تقوا و صداقت داشته باشد و همواره در بیان حقیقت و نقد منصفانه در جامعه تلاش کند.

وی افزود: خبرنگاری که برای خدا می نویسد سرمایه های بزرگ برای است. قلم آنقدر مهم است که جامعه را می تواند هم به سوی گمراهی و هم به سوی سعادت و سرافرازی برساند. مقام عالی شهرستان ری تاکید کرد: قلم خبرنگاران باید در جهت حفظ ارزش های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشد. خبرنگار صیانتگر دین خدا و ارزش های اسلامی و اجتماعی است.

امروز خانواده و سلامت مردم در معرض تهدید است شما باید به عنوان امین مردم و به عنوان یک سرباز در مقابل کژی ها و پلشتی ها که حقوق مردم را زیر پا می گذارد و نا هنجاری ها را جایگزین هنجارها می کند شجاعانه بایستید و قلم بزنید و از حقوق مردم صاینت کنید.  

 

 

 

ارسال نظرات