خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار همدان:

هدف دشمنان ایجاد ناامیدی و فاصله بین مردم و مسئولین است

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه هدف دشمنان ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، گفت: نقش رسانه تقویت اراده مردم است که بر این مشکلات پیروز شوند و رسانه‌ها با بیان واقعیات امید را به مردم و جامعه بازمی‌گردانند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۸۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

هدف دشمنان ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از  همدان، سید سعید شاهرخی در مراسم روز خبرنگار ضمن تبریک این روز اظهار داشت: هر چه از نقش و رسالت خبرنگاران گفته شود کم است.

وی گفت: برای اولین بار در کشور سند اطلاع‌رسانی استان را تثبیت کردیم، با این رویکرد که دستگاه‌های اجرایی را ترغیب و تشویق کنیم تا از ظرفیت مطبوعات و اهل قلم استفاده شود و ایجاد رابطه نزدیک بین اصحاب رسانه و مدیران اجرایی ادارات ایجاد شود.

معاون سیاسی استاندار همدان عنوان کرد: کارگروه رسانه به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد که مشکلات صنفی و مطالبات اصحاب رسانه در آن پیگیری می‌شود.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی آمریکا و استکبار نقشه‌های متعددی را طراحی کرده که موفق نبوده و تحریم‌های اقتصادی شکننده است و توطئه‌های آنها نقش بر آب می شود.

شاهرخی با بیان اینکه هدف دشمنان ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، گفت: نقش رسانه تقویت اراده مردم است که بر این مشکلات پیروز شوند و رسانه‌ها با بیان واقعیات امید را به مردم و جامعه بازمی‌گردانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار