مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با استفاده از رسانه های جمعی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران می پردازد.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: دشمنان علاوه بر تحریم ها با استفاده از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری و عملیات روانی سعی دارند به اهداف خویش برسند.

وی افزود: دشمنان می‌کوشند تا با استفاده از شرایط موجود با زیرکی و مهارت بر افکار عمومی مسلط شوند و نا امیدی را در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده تصریح کرد: در این راستا اصحاب رسانه  وظیفه دارند تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند دشمن را در واررونه نشان دادن اوضاع کشور ناکام بگذارند و به بیان واقعیت‌ها  بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: رسانه‌ها باید کوشش کنند تا در مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های خبری بیگانه قدرتمند ظاهر شوند و آنان را در انعکاس نادرست اخبار ناکام بگذارند.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران  افسران جنگ نرمی هستند که  با جریان‌های متکی بر زور و استکبار مبارزه می کنند.
ارسال نظرات