خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و جانشین فرماندهی ناحیه با خانواده معظم روحانی شهید مدافع حرم «احمد مکیان» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) با خانواده معظم روحانی شهید مدافع حرم احمد مکیان در پردیسان دیدار کردند.
 
دیدار مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهید مکیان + تصاویردیدار مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهید مکیان + تصاویر
 
دیدار مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهید مکیان + تصاویر

حجت الاسلام سهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این دیدار با بیان آیات و روایاتی در شان والای شهید و شهادت در راه خدا اظهار داشت: طلبه شهید احمد مکیان که از شهدای حریم و حرم ولایت اهل بیت (ع) هستند و با توجه به اینکه حافظ کل قرآن کریم بوده اند توانسته بود به درستی در زمان خود و با بصیرت قرانی که در وجودش داشتند راه ملکوتی شدن و پرواز به عرش الهی را پیدا کند.
وی افزود: شهدای مدافع حرم و از جمله شهید احمد مکیان باعث افتخار و سربلندی کشور اسلامی ما شدند و با این جهادی که در راه خدا و عمل به وظیفه برای ما رسالت سنگین تری به وجود اوردند که مسئولین جامعه اسلامی ما باید توجه داشته باشند، این انقلاب با خون این عزیزان پابرجا مانده و حفظ شده است و نباشد طوریکه مسئولین ما به دشمن قسم خورده با لبخند و روی گشاده رفتار کنند که این مطلب روح امام (ره) و شهداء عزیز ما را قطعا آزرده خواهد کرد.
 
دیدار مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهید مکیان + تصاویر

در ادامه این دیدار مادر شهید احمد مکیان به بیان خاطراتی از فرزند شهید خویش پرداخت.
شهید مدافع حرم احمد مکیان در ۱۸ خردادماه ۱۳۹۵ مصادف با اول ماه مبارک رمضان در آزادسازی حمره از توابع شهر حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و طبق وصیتش در بهشت معصومه (س) در کنار همرزمانش از شهدای مدافع حرم فاطمیون و زینبیون به خاک سپرده شد.
 
دیدار مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با خانواده شهید مکیان + تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها