سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل،
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خبرنگاران باید با اندیشه فکری خود در امر سلامت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی جامعه ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
خبرنگاران باید نقش مهمی در سلامت سیاسی و اجتماعی کشور ایفا کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی عصر امروز در همایش گرامیداشت سالروز خبرنگاری در جمع خبرنگاران استان در سالن ولایت حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: خبرنگاران باید با اندیشه فکری خود در امر سلامت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی جامعه ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز در مسائل مختلف عرصه‌های رسانه‌ای پیشرفت چشمگیری داشته است افزود: خبرنگار در می‌تواند یا در یک جامعه بد قلم بزند یا در یک جامعه خوب امروز این خبرنگاران ما هستند که با قرار گرفتن در یک جامعه خوب قلم می‌زنند و با قلم‌ها و اندیشه‌های این عزیزان است که ارزش‌های انقلاب اسلامی در کشور حفظ می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه کشور شهید صارمی و شهید آوینی تصریح کرد: خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان داشتند.

حجت الاسلام فیاضی بیان کرد: امروز ملت ایران با اقتدار، بصیرت، آگاهی و استقلال و اتحاد خود هیمنه استکبار جهانی را به هم ریخته است.
ارسال نظرات