خبرهای داغ:
دوره توانمندسازی و هم افزایی ائمه جماعات ، هیئات امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج در مساجد هدف استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۹۰۴۴۶۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دوره توانمند سازی ائمه جماعات، هیئات امنا و فرماندهان پایگاههای بسیج در مساجد استان قزوین در محل اردوگاه طلائیه برگزار شد
 سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این همایش گفت:  اولویت کارهای فرهنگی و دینی، جذب جوانان به مساجد است و از گذشته تا کنون مساجد سنگر در امان ماندن از آسیب های شیطان و شیطانی است.
برزگر افزود: مسجد محل جریان سازی فرهنگی در سطح وسیع در اجتماع است و دشمن دور کردن مردم از مسجد را هدف برنامه های خود قرار داده است و افراد مسن که در مساجد حاضر می شوند دیگر نیازی به موعضه روشنگری ندارند.
وی تصریح کرد: این نوجوانان و جوانان هستند که باید جذب مساجد شوند ما موفقیت کمتری در این زمینه جذب جوانان داشته ایم و علت آن هم نبود برنامه های جذاب و متنوع فرهنگی و دینی و موضوعات دیگر در مساجد است و همه می دانند که  نوجوانان به دنبال تنوع و جذابیت هستند.
برزگر ضمن ابراز تاسف ابراز کرد: دشمن توانسته در این زمینه میدان عمل را به دست بگیرد و برنامه های جذاب متنوعی برای دور کردن جوانان از مسائل فرهنگی و دینی و ارزشی داشته است.
جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین تاکید داشت: هیئت امنا و ارکان مساجد باید برنامه ریزی دقیقی برای عدم دفع جوانان و جذب آنها داشته باشند و با رویی گشاده و مهربانی از نوجوانان و جوانان در مساجد استقبال نمایند و ائمه جماعات هم در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی در مسجد تلاش کنند.
باید کار اغنایی و منطقی تربیتی صورت گیرد تا جذب صورت پذیرد
سرهنگ برزگر عنوان داشت : امروز در این کارگروه و هم افزایی که برگزار شده است عزیزان هیئت امنا و ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه ها راهکارهای رفع مشکلات و موانع مساجد را با همفکری و مشورت ارائه دهند تا بتوانیم در آن زمینه ها همه با کمک همدیگر به رونق بخشیدن این مکان های مقدس و سنگر های اجتماعی سیاسی و عبادی شهر هایمان اثر گذار باشیم
گفتنی است، در ادامه کارگروه های ویژه شهرستان ها برگزار و به مسائل مساجد و ارائه راهکارها پرداخته شد.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها