خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر گفت: کارهای فرهنگی و پیشگیرانه مهمترین کارهایی است که باید در این زمینه انجام شود تا بتوانیم یک خروجی مناسبی را داشته باشیم و به عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح شویم.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۳۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

ضرورت اجرای کارهای فرهنگی و پیشگیرانه در طرح کرامتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب اله فتحی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر (ستاد اجرایی طرح کرامت)، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: کار خبرنگاران بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و شأن و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا و زحمات این عزیزان نیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شهدا و جانبازان زیادی را در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کرده است، عنوان کرد: متاسفانه مواد مخدر در ابعاد مختلف خسارات بسیار سنگینی را به یک کشور و نیروهای انسانی آن وارد می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: اعتیاد تبعات بسیار زیادی را به دنبال دارد و سر منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است که می‌طلبد مدیران فارغ از وظیفه اداری در این زمینه تلاش و پیگیری بیشتری داشته باشند.

وی اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح کرامت را از ابتدای شروع طرح خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار موثر و گسترده‌ای در سطح شهرستان صورت گرفته است که توانسته تاثیرات خوب و مثبتی را در زمینه مهار این پدیده شوم داشته باشد.

فتحی بیان داشت: کارهای فرهنگی و پیشگیرانه مهمترین کارهایی است که باید در این زمینه انجام شود تا بتوانیم یک خروجی مناسبی را داشته باشیم و به عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح شویم.

وی تاکید کرد: نگاه ما نباید به جذب اعتبارات باشد و کار کردن در این حوزه باید به صورت جهادی و با عشق و علاقه صورت پذیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های بالای شهرستان ملایر تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای انجام امور فرهنگی و مبارزه با سوداگران مرگ استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر از همه زحماتی که از ابتدای این طرح در شهرستان کشیده شده است، گفت: با پیگیری‌های خوبی که اعضای کارگروه‌های زیر مجموعه طرح کرامت در سطح شهرستان داشته‌اند کارهای خوبی صورت گرفته است که باید با توان و شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات