خبرهای داغ:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد

اطلاع‌رسانی و آموزش مناسب مردم طی اجرای طرح کرامت در ملایر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر اظهار داشت: در شهرستان ملایر در مدت اجرای طرح تاکنون اطلاع رسانی بسیار خوب و گسترده‌ای شده و به بیش از 70 درصد مردم از طُرق مختلف و در نقاط مختلف شهری و روستایی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۳۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

اطلاع‌رسانی و آموزش مناسب مردم طی اجرای طرح کرامت در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سید رسول حسینی در جلسه کارگروه طرح کرامت شهرستان ملایر اظهار داشت: در استان منتظر اعتبارات نبوده‌ایم و از اعتبار دستگاه‌های استانی و شهرستان با وجود همه مشکلاتی که بوده است استفاده کرده‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا کارها بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و توقفی نداشته باشد.

وی علت اینکه از بین پنج شهرستان قبلی ملایر و فلاورجان برای اجرای طرح کرامت انتخاب شدند را تلاش‌ها، توانمندی‌ها و وحدت مثال زدنی دانست که در این دو شهرستان وجود دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: در شهرستان ملایر در مدت اجرای طرح تاکنون اطلاع رسانی بسیار خوب و گسترده‌ای صورت گرفته و به بیش از 70 درصد مردم از طُرق مختلف و در نقاط مختلف شهری و روستایی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: با وجود موانع و مشکلات زیادی که وجود داشت، خوشبختانه خللی در روند اجرای طرح پیش نیامده است و در شهرستان ملایر کارها به خوبی در حال انجام و پیگیری است.

رسولی با بیان اینکه آموزش محور اصلی اجرای طرح است، افزود: در شهرستان ملایر از مهد کودک‌ها تا دانشگاه‌ها آموزش‌ها برگزار شده است و اقشار مختلف مردم آموزش‌های مناسب را دیده‌اند.

وی به تخریب پاتوق‌ها و اماکن مخروبه ملایر اشاره و عنوان کرد: تخریب مکان‌هایی که پاتوق مواد مخدر بودند کار بسیار سختی است اما در ملایر برای اولین بار در سطح کشور این کار صورت گرفته که این امر میسر نشد مگر با زحمات مدیران و هماهنگی‌های خوبی که در سطح شهرستان ملایر وجود داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان تاکید کرد: وقتی قرار بر این است که طرح کرامت پس از اتمام دوره آزمایشی برای همه شهرهای ایران در نظر گرفته و اجرا شود باید علمی و کاربردی باشد و تلاش شود تا اشکالات آن در حین کار رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار