خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

پیش‌بینی دو سایت و اردوگاه اضطرای اقماری در اسدآباد برای مواقع بحران

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به طرح سایت اسکان اضطراری در مواقع بحران گفت: در همین راستا برای مواقع مدیریت بحران شهرستان طرح دو سایت و اردوگاه اضطرای اقماری درنظر گرفته شده که در فاز اول بحث فیزیکی و در فاز دوم بحث لجستیکی و نقل و انتقالات آن درنظر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

پیش‌بینی دو سایت و اردوگاه اضطرای اقماری در اسدآباد برای مواقع بحرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بیان داشت: با توجه به نقش بارز خبرنگاران و اصحاب رسانه و تقارن این جلسه با روز خبرنگار لازم است ستاد خبری جلسه مدیریت بحران شهرستان نیز تشکیل تا این ستاد خبری نیز فعالیت خود را به صورت مستمر با ما درنظر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به طرح سایت اسکان اضطراری در مواقع بحران اظهار کرد: در همین راستا برای مواقع مدیریت بحران شهرستان طرح دو سایت و اردوگاه اضطرای اقماری درنظر گرفته شده که در فاز اول بحث فیزیکی و در فاز دوم بحث لجستیکی و نقل و انتقالات آن درنظر خواهد بود.

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه هر یک از این سایت‌ها به صورت استاندارد دو درصد جمعیت شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد، تصریح کرد: طرح امنیتی سایت، مرکز پشتیبانی و فرماندهی از جمله مواردی است که در این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دو سایت فوق در زمینی 20 هکتاری روبروی پارک ملت پیش‌بینی شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان هر یک طرح‌های خود را در این راستا به صورت تخصصی تهیه و نقشه را به هلال احمر تحویل داده‌اند اما هنوز این نقشه برای تکمیل دارای ریزه‌کاری‌ها و چکش‌کاری‌هایی است که به‌زودی باید رفع و برای تصویب تنها تا 29 ماه سال جاری دارای فرصت خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار