فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین روز خبرنگار را تبریک گفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین طی پیامی روز خبرنگار را تبریگ گفت.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین  طی پیامی روز خبرنگار را تبریگ گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:

سرگردسعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار یاد آور جانفشانی و تلاش خستگی ناپذیری قشری است که در راستای اطلاع رسانی و بیان و انتقال حقیقت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و به گفته مقام معظم رهبری بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح می دهند .

این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

این روز، یادآور حماسه آفرینی های شهدایی همچون شهید صارمی ها و ... آن هایی که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نام رهروان ولایت را نوشتند. لذا یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم.

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه رسانه ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر اهالی رسانه و خبرنگاران همیشه حاضر در صحنه های انقلابی که در اجرای برنامه ها و در انعکاس اخبار و دست آوردهای بسیج ، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار