مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دشتی گفت: نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و شواری نگهبان و رهبری نظام، تجسم دینی بودن این نظام است.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

رهبری، تجسم دینی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، صبح امروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با هئیت همراه درجمع کارکنان ناحیه دشتی حاضر شدند.

در ابتدای این مراسم برادر پاسدار محمد ابراهیمی به تلاوت آیات قرآن پرداخت و در ادامه حجت الاسلام محراب ارکاک الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن تقدیر و خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دشتی و هیئت همراه به تشریح کلاس های عقیدتی در سطح ناحیه پراختند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرضمن تشکر از همه همکاران که در این جلسه حضور داشتند مطالبی را در خصوص حدیث شریف سلسله الذهب از امام رضا(ع) پرداختند و افزودند: هدف از خلقت انسان توحید بوده است و ما برای توحید آفریه شده ایم و در واقع توحید یعنی تمام بت ها چه ظاهری و باطنی را نفی کردن است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان داشتند: انسان هرچه به سوی خدا برود نورانی تر می شود و هرچه بسوی هوای و تمایلات نفسانی سوق پیدا کند تاریکی و پلیدی وجودش را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین دشتی گفتند: وظیفه ما بود که انقلاب بکنیم و وظیفه است پای این انقلاب که با خون شهیدان آبیاری شده حفظ نظام از اوجب واجبات است و از نان شب نیز واجب تر است و اقتضاء می کند نظام را بشناسیم و امام را بشناسیم و همچنین تبعیت از امام را بشناسیم.

نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و شواری نگهبان و رهبری نظام تجسم دینی بودن این نظام الهی است. نظام و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ناموس هستند و این قابل تحمل نیست که کسی این ها را مورد هجمه قرار دهد.

تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بالاست و نباید وجهه این نظام را به خاطر برخی نارضایتی ها که منشا سوء مدیریت و ناکارآمدی برخی مدیران و از بی تدبیری و بی توجهی برخی مسئولین می باشد مورد هجمه قرار داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها