رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ستاد بودجه سال ۹۸ تشکیل شده است و اولین جلسه آن هم بعدازظهر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: تا این لحظه حدود ١٠٥ هزار میلیارد تومان منابعی بود که به خزانه واریز شد که ٥٨ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

وی گفت: از این میزان حدود ١٥ درصد بودجه جاری افزایش داشته و بودجه پرداختی به طرح های عمرانی نیز ٢١ برابر شده و به مبلغ ٢٣ هزار و ٥٠٠ میلیارد رسیده است.

نوبخت ادامه داد: دو هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان برای پرداخت به گندمکارها در روزهای آینده اختصاص یافته که ٥ هزار میلیارد تومان آن را قبلا دریافت کردند که از ٥ هزار میلیارد تومان باقی مانده نیز رقم دو هزار و ٥٠٠ میلیارد آن در روزهای آینده توزیع می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تاکنون ١٢٠٠ میلیارد تومان برای پاداش بازنشستگی پرداخت شده است، گفت: تا پایان ماه ١٢٠٠ میلیارد تومان دیگر پرداخت می شود.

نوبخت عنوان کرد: ٤ هزار میلیارد تومان یارانه این ماه است که آخر وقت روز پنجشنبه ٢٥ مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وی در پایان از تشکیل ستاد بودجه سال ٩٨ خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضا ابلاغ های خود را گرفته اند و اولین جلسه روز پنجشنبه تشکیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها