ظاهرا نوکری در خاندان پهلوی هم ژنتیک است و هم ژنریک! پدربزرگ را انگلیس بر تخت سلطنت نشاند! و بموقع هم از صندلی برداشت!
کد خبر: ۹۰۴۴۵۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با اشاره به دم تکان دادن‌های اخیر رضا ربع‌پهلوی نوشت: آقای رضا پهلوی - حالم از بوی گند نظام سلطنتی بابات و بابابزرگت به هم می‌خوره! این که در قرن ۲۱ هنوز فسیل‌هایی باشن که شاخص مشروعیت یک حکومت رو در «اسپرم اعلی‌حضرت» و انتقال آن سلطنت را ازطریق انتقال همان «اسپرم» به صلب «آقازاده اعلی‌حضرت» فلسفه‌بافی می‌کنند! چنین فسیل‌هایی قبل از سلطنت شایسته تاکسیدرمی‌اند! وجود شما توهین به شعور بشریته!

امیراصلان ‌افشار رئیس دفتر تشریفات شاهنشاهی در خاطراتش می‌نویسد: درون اتاق کارم نشسته بودم ناگهان شاه وارد اتاق شد و روی صندلی ارباب رجوع نشست و من تعجب کردم و گفتم اعلی‌حضرت چه اتفاقی افتاده؟ گفت سفیر آمریکا الان دفتر من بود و گفت من باید برم!

ظاهرا نوکری در خاندان پهلوی هم ژنتیک است و هم ژنریک! پدربزرگ را انگلیس بر تخت سلطنت نشاند! و بموقع هم از صندلی برداشت! پدر را آمریکا در کودتای ۳۲ به سلطنت برگرداند و به موقع هم امریه خروج برایش صادر کرد!

آخرین باقیمانده این سلطنت منقرض شده نیز تا ریاض می‌رود و در رویای بازتولید سلطنت دست تکدی مقابل حکام سعودی دراز می‌کند و ۴۰ میلیون دلار «پول توجیبی» می‌گیرد!
ارسال نظرات
پر بیننده ها