خبرهای داغ:
شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:  

بار دیگر هفدهم مرداد ماه، روز ملی خبرنگار فرا رسیده و فرصتی برای قدردانی از تلاش و زحمات بی دریغ اصحاب رسانه فراهم گشته است. لحظه‌ای که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به دست طالبان، در خون خود غلتید و به شهادت رسید و جان بر سر پیمان حرفه‌ای خویش نهاد و این واقعه تلخ و دردناک به عنوان «روز خبرنگار» در تقویم کشور ما ثبت و همواره گرامی داشته شده است.

خبرنگاری تنها یک شغل نبوده و خبرنگار هم یک فرد ساده و یک واژه نیست؛ بلکه شخصیتی است جریان ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخ ساز بشری دارد. زبانش نماینده وجدان عمومی بشریت، بیانش روشنی بخش واقعیت و نگاهش چون آفتاب روشنگر و نشاط آفرین است؛ به باور ما مدیران روابط عمومی، که همواره با خبرنگاران در تعامل هستیم؛ خبرنگاران، نیروهای خط شکنی هستند که عبور از سد امپراطوری رسانه‌ای غرب را عهده دارند و همه ی ما موظفیم، یاری گر قلم های صادق و پاک این سربازان رسانه ای باشیم.

تعامل مدیران روابط عمومی و خبرنگاران مسئولیت‌شناس می تواند عامل توسعه و اعتلای کشور باشد؛ یقینا خبرنگاران، روزنامه نگاران، مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه، پل رابط مردم با نظام هستند و همواره می‌توانند با همکاری هم، زمینه‌ ی مشارکت مسئولانه و همگانی مردم را فراهم نموده و با یادآوری کاستی‌ها و انعکاس نقاط قوت، دولت و سایر نهادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در اداره امور مختلف یاری داده و کشور را به مسیر توسعه و کامیابی سوق دهند.

استقرار نظام مردم سالار دینی در کشور عزیزمان ایران که با تاکید بر اصول و ارزش های ناب اسلامی پایه ریزی شده و با مهر تاییدی به نام قانون اساسی قوام یافته است؛ همه ی ما را متوجه پاسداری از حقوق اجتماعی و توجه به اصل آزادی بیان و عقاید می نماید و خاطر نشان می کند که، همواره باید مدافع قلم ها و زبان های منصف بود و به رشد و شکوفایی آنها کمک کرد.

در پایان ضمن تاکید بر افزایش تعامل دو جانبه بین مدیران روابط عمومی و عزیزان رسانه در آستانه ی رویداد بزرگ و مهم 2018 در استان همدان، تلاش کنیم کهن دیار همدان، با صلابت تر و بهتر از گذشته در نظر مردمان ایران زمین و سایر بلاد معرفی گردد.

بار دیگر گرامی می داریم؛ یاد و خاطره شهید گرانقدر محمود صارمی و سایر شهدای عرصه قلم و آگاهی را و همچنین روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران جبهه دانایی و جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات