مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان از جمله آمریکا از نام سپاه هراس دارند.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در هشتمین جشنواره مالک اشتر که صبح امروز در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر از اقداماتی است که در راستای تحقق فرامین فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه بروید سراغ عواملی که می تواند رشد را بیشتر و نقایص را کم کند، و به منظور ایجاد زمینه رشد و تعالی سازمان و رده ها در سطوح مختلف سپاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این جشنواره معرفی الگوهای سازمانی برای حرکت های انقلابی رده ها و ترغیب به رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی و ارتقا بر سطح خود آگاهی و خود ارزیابی همراه با ارتقا فرهنگ پاسداری می باشد.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افتخار سپاه است که به قرآن و ائمه اطهار(ع) دلدادگی دارد و یک فرمانده باید پایدار باشد و در مواقع خطر از دشمن ترسی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه  فرمانده هان باید آتش به اختیار باشند، افزود: مردم  شیعه و سنی  در استان با اتحاد، انسجام و برادری  در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان مقابله و ایستادگی کرده و خواهند کرد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: حضور جوانان مومن، متعهد و انقلابی در سپاه و بسیج  باعث شده که دشمن  از نام سپاه هراس  داشته باشد.

ارسال نظرات