طرح هجرت 3 در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سقز آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جمشید رضایی فرمانده سپاه سقز در افتتاحیه اردو‌های هجرت ۳ در سقز اظهار داشت: اردوی طرح هجرت تمرینی به منظور خودسازی است که دانش‌آموزان با حضور در این اردو‌ها واقعیت‌های جامعه را بهتر درک کرده و با آن‌ها آشنا می‌شوند.

رضایی افزود: بسیاری از دانش‌آموزان در این اردو‌ها تربیت و ساخته می‌شوند، تا برای آینده کشور خود مثمرثمر باشند.

وی گفت: اردو‌های طرح هجرت دانش‌آموزان را با فرهنگ کار در سطح جامعه آشنا می‌کند و آن‌ها بهتر با نحوه درآمد برای زندگی آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه سقز خاطرنشان کرد: این اردو‌ها ظرفیت‌های خوب و مناسبی به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار است و در همین راستا سپاه با همکاری آموزش و پرورش این طرح را اجرایی می‌کند.

وی اجرای طرح هجرت را تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد و گفت: این طرح در چند سال اخیر که اجرا شده است کمک شایانی به فراگیری مقوله کار برای دانش آموزان را به دنبال داشته است.

رضایی افزود: در طرح هجرت ۳ در سقز که در مدارس اجرای می‌شود، ۲۱۶ نفر از دانش آموزان حضور دارند و این طرح را به مدت ۱۰ روز اجرا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز هم در این مراسم گفت: یکی از اقدامات ارزشمند برای دانش‌آموزان برگزاری اردو‌های طرح هجرت است که دانش‌آموزان با حضور در این اردو‌ها در مسیر کار و تلاش برای آینده خود آشنا می‌شوند.

رحمان سیدیان افزود: در اردو‌های طرح هجرت، دانش‌آموزان بدون هیچ چشمداشتی در راستای شادابی بخشیدن به مدارس تلاش می‌کنند که این تلاش آنان مورد احترام است.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری سپاه برگزاری می‌شود و دانش‌آموزان با اجرای این طرح ضمن اجرای فرامین رهبری در خصوص کار جهادی، همدلی و همکاری را نیز تمرین می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز افزود: این طرح در شهر سقز و منطقه آموزشی بخش زیویه شهرستان اجرا می‌شود که هر ساله با استقبال دانش‌آموزان روبرو شده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات