با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل جاده ای، رانندگان برون شهری و نیز اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، تیر امسال در جلسات كميسيون هاي ماده 11 و 12 این استان، 24 مورد تخلفات شركت ها، موسسات حمل و نقل و رانندگان در مازندران رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رييس اداره حقوقي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل جاده ای، رانندگان برون شهری و نیز اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، تیر امسال در جلسات كميسيون هاي ماده 11 و 12 این استان، 24 مورد تخلفات شركت ها، موسسات حمل و نقل و رانندگان در مازندران رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.
محمد كاظم ترابي نژاد افزود: در كميسيون ماده 12 مازندران، پرونده 18 شركت متخلف مورد بررسي قرار گرفت كه 8 مورد جریمه نقدی،7 مورد تذکر کتبی، 2 مورد حکم تعلیق و یک مورد تجدید دوره صادر شده است.
رييس اداره حقوقي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیشتر تخلف ها را شامل دریافت کمیسیون اضافی، صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت شرکت، سرویس دهی در خارج از محل شرکت، اضافه تناژ، نداشتن تجهیزات ایمنی، مغایرت نام راننده با نام مندرج در بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده دیگر، پرداخت نکردن کرایه حمل واقعی، در اختیار نگذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت اعلام کرد.
ترابی نژاد گفت: در كميسيون ماده 11 مازندران، پرونده 6 راننده متخلف مورد بررسي قرار گرفته که 5 فقره آن به صدور تذکر کتبی و یک فقره به صدور لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه منجر شده است.
جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 نیز برای رسيدگي به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها