دبیر اشراف فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان:

برگزاری هشتمین جشنواره مالک اشتر در زاهدان

هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه سلمان با انتخاب نفرات برتر بر اساس اشراف فرماندهی در شهرستان زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار محمد علی میری، دبیر اشراف فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه سلمان که با حضور فرمانده هان نواحی سپاه های شهرستانی ،معاونتها و اقشار در کانون شهید عالی زاهدان برگزارشد با اشاره به این مطلب که اشراف رصد و پایش یک مجموعه و تسلط داشتن بر موضوع و یا موقعیتی است، گفت: ماموریت اشراف در راستای رصد، و پایش و ارزیابی عملکرد رده ها و ستاد در طول سال می باشد.

وی  مسئولیت محوری اشراف را برقراری و تقویت نظامند اشراف فرماندهی و همیشگی فر مانده هان بر مجموعه تحت امر و پیش بینی ساز و کارهای مناسب، وحدت رویه با دقت و سرعت و جدیت در روان گزارشگیری بر شمرد.

 سرهنگ میری ادامه داد: عملکرد سازمانی در ماموریت ها و تدابیر سازمانی،نتایج نظارتهای سازمانی، وضعیت فرماندهی و مدیریت، وضعیت پیشرفت برنامه های سالانه را از مهمترین ارزیابی عملکرد هشتمین جشنواره مالک اشتر سال ۹۷ بیان کرد.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از وظایف مهم اشراف فرماندهی است که می تواند بر تصمیم گیری مدیران تاثیر بسزایی داشته باشد؛ نظارت و کنترل مشاهده و بررسی مستمر به منظور کنترل و هدایت فعالیت های سازمان در جهت راهبردها و سیاست ها است.

این مسئول با اشاره به این نکته که هشتمین جشنواره مالک اشتر در سال ۹۷ در واقع پیامدها ی نتایج ارزیابی عملکرد سال۹۶ می باشد،افزود: اشراف فرماندهی می بایست راهبردی که شامل اهداف کلان سازمان می باشد را بشناسند و بر اساس  رسالت محوری سپاه و ماموریت های پنج گانه هدایت سازمان را در پیش می گیرد.

وی با اشاره  به این مطلب که ۱۱۷ نفر از مدیران سطوح مختلف سپاه سلمان در این جشنواره تجلیل خواهند شد افزود: از این تعداد ۶۲ نفر پایور و ۵۵ نفر بسیجی خواهر و برادر هستند.

ارسال نظرات