خبرهای داغ:
هوشمند گفت: قزوین دارالمؤمنین است و ما افتتاحیه جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را در جوار شهدا برگزار کردیم تا با شهدای این دیار تجدید پیمان کنیم و این برنامه مقدمه‌ای برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره سه هزار شهید استان در قزوین باشد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۰۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور مسئولان استانی و کشوری، گروه‌های تئاتر و علاقه‌مندان در گلزار شهدای قزوین گشایش یافت.
در این برنامه علی هوشمند دبیر اجرایی جشنواره ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور ۱۲ گروه از ۱۱ استان در قزوین آغاز می‌شود.
وی با اشاره با برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: شهر قزوین علاوه بر اینکه مهد هنرمندان و اهالی اندیشه است؛ زادگاه شهدایی همچون بابایی، رجایی، ابوترابی و لشگری است و این مایه مباهات همه قزوینی‌ها است.
هوشمند در ادامه گفت: قزوین دارالمؤمنین است و ما افتتاحیه این رویداد را در جوار شهدا برگزار کردیم تا با شهدای این دیار تجدید پیمان کنیم و این برنامه مقدمه‌ای برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره سه هزار شهید استان در قزوین باشد.
وی ضمن تشکر از تمامی مسئولانی که در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همکاری داشتند تصریح کرد: نهادها و ارگان‌هایی همچون مجموعه استانداری، نماینده ولی‌فقیه در قزوین، شهرداری، مجموعه سپاه صاحب الامر(عج)، مؤسسه سپهر سوره هنر و انجمن هنرهای نمایشی کشور در برگزاری این جشنواره ما را یاری کردند.
این مسئول فرهنگی با اشاره به محتوای تئاترهای حاضر در جشنواره گفت: محتوای تئاترها بر محور ارزش‌های انقلاب اسلامی، رویکرد دینی و دفاع مقدس و سیره زندگی شهدا است.
هوشمند در پایان به مراسم اختتامیه این جشنواره بعد از سه روز فعالیت مستمر در قزوین اشاره و بیان کرد: آیین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در روز جمعه ۱۹ مرداد ماه در شبستان امام علی (ع) برگزار و گروه‌های منتخب معرفی خواهد شد.
گفتنی است: در این مراسم با اجرای مارش حماسی و عطر افشانی در گلزار شهدای قزوین به مقام شهدای والا مقام ادای احترام شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها