خبرهای داغ:
مسئول برگزار کننده بوستان سلامت پارک شقایق سمنان ایجاد فضاهای ارزشی و انقلابی در پارکها و بوستانها را از اهداف طرح بوستان سلامت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۰۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، طرح بوستان سلامت با مشارکت بسیج و با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی شب های تابستان اجرا می شود .

در همین خصوص به سراغ نصیری مسئول برگزار کننده بوستان سلامت پارک شقایق سمنان رفتیم و گفت و گویی ترتیب دادیم که در ذیل می خوانید.

این مسئول بیان کرد: این طرح در پارک شقایق از 23 تیرماه سال جاری آغاز شده است و برنامه های مختلف و متنوع و شادی اجرا شد که مورد استقبال خانواده ها و فرزندان آنها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این طرح شامل برنامه های ورزشی، سلامت ، روان شناسی و آموزشی برای خانواده هاست، خاطرنشان کرد: در همین راستا غرفه های مختلفی همچون غرفه پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مذهبی،غرفه مشاوره خانواده، غرفه نقاشی و بازی های کودکانه، غرفه های ورزشی شامل والیبال و .... در این پارک برپا شد.

نصیری اظهار کرد: بوستان سلامت در واقع فضایی است تفریحی و با نشاط که برخی از افرادجامعه و خانواده ها بدور از آسیبها و معضلات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی و بمنظور کسب و ارامش و آسایش اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کند.

وی ارائه الگوهای اسلامی ایرانی در اماکن تفریحی و گردشگری ،ترویج ارزشهای اسلامی و فرهنگ ایرانی در این اماکن،ارتقاء عزت شهروندی و مودت و دوستی در بین خانواده و همچنین ایجاد فضاهای ارزشی و انقلابی در پارکها و بوستانها را از اهداف طرح بوستان سلامت عنوان کرد.

این مسئول یکی از غرفه هایی را که مورد استقبال جوانان درپارک شقایق قرار گرفت را غرفه کافه شهدا عنوان کرد و گفت: در این غرفه از ظرفیت روحانیان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بهره گرفتیم و خوشبختانه گپ و گفتی صمیمی بین جوانان و این اساتید برقرار شد و به بسیاری از سئوالات و ابهامات در حوزه های مختلف پاسخ داده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها