جانشین فرمانده‌کل س‍‍پاه شهدا را عصاره تاریخ یک ملت معرفی کرد و گفت: چهل سال است که تمام اشرار عالم تلاش می‌کند تا بر ایران بتازند اما با فداکاری جوانان ما دشمن تنها شکست خوردن را مقابل ایران تجربه کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۵۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سردار حسین سلامی عصر امروز در نخستین یادواره شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان اظهار کرد: امروز جمع شدیم تا از یک اسطوره و شخصیت شبه افسانه‌ای و نابغه تجلیل کنیم.

جانشین فرمانده کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حسین پور را تندیس مجسم ایمان و تقوا دانست و گفت: این شهید نه‌تنها برای مردم مؤمن لنگرود و گیلان بلکه برای تمامی ملت ایران و امت اسلام افتخار است.

وی با بیان اینکه شهید حسین‌پور به قله رفیعی رسیده افزود: شهید حسین‌پور الگویی است برای تمام کسانی که خواهان دست‌یابی به ارزش‌ها و فضیلت‌ها در اوج هستند.

سلامی با اشاره به ثبات و ایستادگی شهید حسین پور درراه دفاع از حریم اهل‌بیت بیان کرد: وقتی ماجرای این شخصیت آسمانی بازگو شود معلوم می‌شود که چقدر استوار و ثابت‌قدم در مقابل تکفیری‌ها می‌ایستد تا دست دشمن به حرمین و نوامیس نرسد.

جانشین فرمانده کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حسین پور را ستاره‌ای برای راهنمایی بشریت معرفی کرد و گفت: شهدا به عهد خود وفا کردند و اجازه هتک حرمت به نوامیس این ملت را ندادند و دست آنان را از مرزهای کشور دور کردند.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری به‌خودی‌خود امن‌ نمی‌شود تصریح کرد: همه شیاطین ریزودرشت عالم دشمن ایران بوده و تمام ابزارهای خود را به کار گرفتند تا ملت ایران را سرخورده کنند اما تنها در رؤیای کودکانه خود می‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند.

سلامی شهدا را عصاره تاریخ یک ملت معرفی کرد و افزود: چهل سال است که تمام اشرار عالم که صاحب قدرت‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، رسانه‌ای و عملیات روانی هستند تلاش می‌کند تا بر ایران بتازند اما با فداکاری جوانان ما دشمن تنها شکست خوردن را مقابل ایران تجربه کرده است.

جانشین فرمانده کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شاه، ستون خیمه تسلط برجهان اسلام بود افزود: آمریکا نتوانست مقابل انقلاب امام و پیروانش دوام بیاورد و هر چه تلاش کرد بی‌فایده بود و امروز تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش و مقابله با جریان مخالف است.

وی با بیان اینکه در سال‌های پایانی انقلاب، نفت ایران با هزینه‌های‌ بسیار کم صادر می‌شد درحالی‌که تمام هزینه‌های جنگی ایران از فروش نفت بود خاطرنشان کرد: ملت ایران با آن شرایط سخت مقابل همه جهان ایستاد و پیروز شد و یک قدرت پس از هشت سال دفاع مقدس ظهور کرد.

سلامی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواست در خاورمیانه جدید یک رژیم صهیونیستی امن بسازد تصریح کرد: امروز کابوس مرگ این رژیم جعلی را تهدید می‌کند و در کنار مرزهای جعلی‌شان لهجه‌های مختلفی از ارتش اسلام شکل‌گرفته است.

وی با اشاره به آگاهی ملت ایران از توطئه‌های دشمن بیان کرد: آمریکا با تحریم گسترده جهانی و ایجاد جنگ روانی و عملیاتی به دنبال فشار به مردم و قرار دادن مردم مقابل نظام ایران بوده و هر کاری می‌کند تا ملت ایران را به خیابان‌ها بکشانند اما آگاهی، شرف و غیرت مردم ایران درس بزرگی به دشمن داد.

سلامی با اشاره به روبه‌زوال بودن قدرت نظامی دشمنان ایران و اسلام گفت: دشمنان ما دیگر توان راه رفتن نداشته و خسته هستند و نمی‌توانند حرکتی انجام دهند اما در مقابل، ملت ایران به تکامل رسیده و دشمنان از افزایش قدرت ایران بیم دارند.

جانشین فرمانده کل س‍‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی علیه ایران در دستور کار آمریکا قرار دارد بیان کرد: تلاطم اقتصادی زودگذر است و آنچه می‌ماند توان و اراده ملت ایران است که در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند، اکنون ملت‌های جهان به این رسیده‌اند که باید با ایران با زبان احترام صحبت کنند و متوجه شده‌اند که ملت ایران تسلیم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به‌زودی بر تمامی دشمنان خود چیره می‌شود خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با نوسان نرخ دلار ایران را به زمین بزنند اما ملت ایران باایمان آنان را زمین خواهند زد و فریب زرق‌وبرق سکه و طلا را نمی‌خورد.

سلامی پیروزی علیه دشمنان اسلام را پیرو اطلاعت از رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: اگر از فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب سرپیچی نکنیم پیروز میدان خواهیم بود، رهبر انقلاب با منطق با دنیا سخن می‌گوید و با حکمت قرآنی جامعه را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات