خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه خوسف:

چشم انداز منافع ملی کشورها با قلم خبرنگاران منتقل می شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه خوسف گفت: چشم انداز و دور نمای منافع ملی کشورها با قلم خبرنگاران به گوش دیگران می رسد و این قلم ها هستند که امروزه نقش مسلسل و جنگ افزار را ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

مهدی خوش رفتار مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و 8 همکار شهیدش عنوان داشت:  امروز خبرنگاران نقش بسیار پررنگی در نمایش قدرت و توانمندی های هر کشوری ایفا می کنند و هر چه خبرنگاری متعهد تر باشد بهتر خواهد توانست واقعیت ها و حقیقت ها را بیان کرده و نمایش دهد.

وی با اشاره به دلایل نامگذاری روز خبرنگار اظهار داشت:  خبرنگاران نظاره گران و آیینه تمام نمای رخدادها و حوادث هستند که آن را برای عموم مردم به رخ  می کشند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه خوسف با اشاره به جایگاه شهدای خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار شهید محمود صارمی و 8 تن از همکاران شهیدش از شخصیت های   پر کار، پر توان، فعال و نترسی بودند که در آن برهه زمانی در نا امنی کامل در کشور افغانستان به حرفه خبرنگاری  بدون واهمه مشغول به کار بودند. این شهیدان فدای حق نویسی شدند.

خوش رفتار با اشاره  به حق بینی و حق نویسی خبرنگاران اظهار داشت:  در این زمان که رسانه  نقش اول را در زمینه اطلاع رسانی ایفا می کند. واقعیت را دیدن و همانگونه که هست مطرح کردن  بسیار امر مهمی است و خبرنگار زمانی موفق است که با سلاح قلم  بتواند حق را ببیند و همانگونه که هست منتقل کند.

وی گفت: خبرنگاری حرفه ای است که با بهره گیری از آن می توان ملتی را به جایگاه رفیع رساند چرا که واقعیت و حقیقت آن ملت با قلم خبرنگار به تصویر کشیده می شود و زمانی که این قدر قلم زدن و خبر را به گوش دیگران رساندن مهم است باید آنچه گفته می شود بر اساس حقیقت باشد و به قول فرخی یزدی « مبادا روزی نام ملتی  به خاطر آشفتگی اصحاب قلم از قلم بیفتد ».

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه خوسف در پایان اظهار داشت: ارتباطات رسانه ای امروز مهم ترین سلاح است که در جنگ نرم از آن بهره می گیرند و رسانه و مطبوعات از مهم ترین وسایل ارتباطات می باشد و چشم انداز و دور نمای منافع ملی کشورها با قلم خبرنگاران به گوش دیگران می رسد و این قلم ها هستند که امروزه نقش مسلسل و جنگ افزار را ایفا می کند و واقعا تاثیرگذارند.

وی ادامه داد: این شهدای خبرنگار  بالاخره در 17 مرداد سال 1377 در مزار شریف به همراه  8  نفر از همکاران ایرانی خود به اسارت طالبان  در آمدند و روز 18 مرداد به پایگاه هوایی شینداد و قندهار منتقل شدند وخبر شهادت  او روز 18 شهریور 1377 تایید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها