فرمانده سپاه ناحیه اصلاندوز: خبرنگاران در شرایط کنونی باید با چشمانی باز و آگاهانه و داشتن برنامه وارد عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان شوند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
خبرنگاران در شرایط کنونی آگاهانه مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند
به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: این روز که در تقویم کشورمان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده بیانگر ارزش فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران است.

وی حفظ آرمان‌های انقلاب را مهم‌ترین رسالت یک خبرنگار انقلابی دانست و فداکاری، نقد منصفانه و واقع بینی را از دیگر ویژگی‌های خبرنگاران بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری شفاف سازی و اطلاع رسانی مسایل و مشکلات جامعه را از دیگر وظایف خبرنگاران و رسانه‌ها دانست و تصریح کرد: فعال بودن رسانه‌ها در سطح جامعه نشان‌دهنده نشاط و پویایی آن جامعه است.

حسین زاده خاطر نشان کرد: صاحبان رسانه می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و درست همراه با فکر و تحلیل، آثار مثبت و خوبی را به جامعه هدیه دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انتقال اخبار امانت‌دار باشند افزود: خبرنگاران در شرایط کنونی باید با چشمانی باز و آگاهانه و داشتن برنامه وارد عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان شوند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به نقش اصحاب رسانه در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی داشته اند که خبرنگاران می‌توانند با برنامه در این مسیر مهم گام بردارند.

حسین زاده با بیان اینکه خبرنگاران در بحث اطلاع‌رسانی عملکرد بسیج بخوبی نقش موثری ایفا می‌کنند، وضعیت پوشش خبر و اطلاع‌رسانی مراسمات و برنامه‌های ملی و مذهبی شهر اصلاندوز را بسیار مطلوب و مفید دانست و از خبرنگاران پایگاه خبری ارس تبار و خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل قدردانی کرد.
ارسال نظرات