خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی گفت: اردوی جهادی دانشجویی تا پایان شهریورماه ادامه داشته و در این مدت 15 گروه جهادی از دانشگاه ها به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۷۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمودرضا یزدانی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی گفت: اردوی جهادی دانشجویی تا پایان شهریورماه ادامه داشته و در این مدت 15 گروه جهادی از دانشگاه ها به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

یزدانی با بیان اینکه گروه‌های جهادی خدماتی از قبیل فرهنگی،آموزشی، عمرانی، بهداشتی،پزشکی و دندانپزشکی ارائه می‌دهند، گفت: از ابتدای تابستان امسال 7 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان های اسفراین،شیروان،آشخانه، فاروج،جاجرم و سنخواست اعزام شده اند و تا پایان شهریور ماه 8 گروه جهادی دیگر نیز اعزام می شوند.

یزدانی از استقبال دانشجویان در این اردوها خبر داد و گفت: بیش از 500 دانشجوی دختر و پسر داوطلبانه برای حضور در اردوهای جهادی ثبت نام کرده اند .

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی و علمی، مهارت آفرینی در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های عمرانی شامل احداث خانه محرومان، مسجد و ...توسط دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش دندانپزشکی تا کنون بیش از 350 میلیون ریال خدمات به مردم محروم و روستایی شهرستان های استان ارائه کرده ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها