با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام مراسم یادواره آبروی کوچه ها و افتخار محله‌ها در خلخال با محوریت سردار عمرانی و چند شهید والامقام دیگر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۶۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

مراسم یادواره آبروی کوچه و افتخار محله‌ها در هشجین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام مراسم یادواره آبروی کوچه ها و افتخار محله ها در خلخال با محوریت سردار عمرانی، ذوالفقار عبداللهی، ناصر ناصری، مدد مظفری، طهماسب مظفری، علی مظفری، صابر مسروریان، عزیزالله پورهدایت و سرگرد خلبان پولاد داودی در هشجین شهرستان خلخال برگزار شد.

جهان بخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در این مراسم اظهار داشت: شهدا اسناد بر حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و به همین منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک امر لازم و ضروری است که همگان باید به این مسئله توجه داشته باشند و در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به این که برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که می‌توان در مقابل شهدای والامقام انجام داد گفت: ادای دین در مقابل شهدای والامقام برای ما بسیار حائز اهمیت است و این مسئله موضوعی نیست که آن را کوچک و خرد بشماریم بلکه باید در مقابل شهدا از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

فرمانده سپاه خلخال تصریح کرد: ایثار، شجاعت، ولایت پذیری و اطاعت از رهبری از مولفه‌های اصلی شهدای والامقام است و در این زمینه از ظرفیت یادواره های شهدا برای ترویج این فرهنگ در بین نسل امروزی استفاده شود و با الگوگیری از برجستگی‌های چنین افرادی باید در جامعه اقدامات مناسبی انجام داده شود.

عطایی اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود امنیت و اقتدار را در کشورمان به ارمغان آوردند و ما باید راه شهدا را با جان و دل ادامه دهیم و قدردان خون پاک شهدای والامقام کشورمان باشیم.

ارسال نظرات