سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از شما مادران و خواهران که چاردرهایتان رنگتر از خون شهدا است می‌خواهم با ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و حفظ حجاب خود حافظ خون‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان وطن باشید.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۵۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

زنان با حفظ حجاب حافظ خون شهدای اسلام باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای حوزه مقاومت ۷ بسیج خواهران شهرک کوثر اردبیل که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک ۵ آذر اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: مادران ما امروز باید با الگو گرفتن از راه شهدا و مسیر واقعه عاشورا فرزندان خود را تربیت کنند.

بابازاده با اشاره به مقاومت حضرت زینب (س) در روزهای سخت عاشورا و تحمل این بانوی قهرمان نینوا خاطرنشان کردند: اگر مادران ما هم بتواند صبر و استقامت این قهرمان کربلا را به فرزندان خود بیاموزند امروز فرزندان ما در برابر توطئه های دشمنان زود تسلیم نمی شوند.

وی با بیان اینکه اگر مقاومت و ایستادگی را با صبر، تحمل و استقامت در برابر توطئه های دشمن خوب یاد بگیریم و از شهدای اسلام الگو بگیریم برای همیشه در مقابل توطئه های دشمن بیمه می شویم افزود: امروز دشمن با هر راه و روشی به دنبال ضربه زدن به اسلام، خون شهدا، اقتدار ملت و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خطاب به مادران و خواهران مبنی بر اینکه با تربیت صالح فرزندان خود ارزش خون شهدا را برای آیندگان و خاک وطن حفظ کنید تاکید کرد: از شما مادران و خواهران که چاردرهایتان رنگتر از خون شهدا است می خواهم با ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و حفظ حجاب خود حافظ خون های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان وطن باشید و نگذارید خون این عزیزان پایمال شود.

سردار بابازاده بیان کرد: خانواده ها فرزندان خود را نسبت به موضوع انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی، شهدای مدافعین حرم و شناخت دشمنان اسلام روشنگری کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) منزل به منزل و وجب به وجب در کنار برادرش پیراهن خونین امام حسین (ع) به دست گرفت تا اسلام را زنده نگه دارد افزود: اگر قیام امام حسین (ع) نبود و اگر نبود انقلابیگری حضرت زینب (س) کربلا در کربلا می ماند و تا کربلا باقی نمی ماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مادران ما هم امروز باید با الگو گرفتن راه و منش حضرت زینب (س) خانه به خانه، مدرسه به مدرسه با بودن در کنار فرزندان خود و تربیت صحیح فرزندان باید از خون شهدای عزیز اسلام دفاع کنند.

سردار بابازاده بیان کرد: رساندن پیام شهدا، رزمندگان اسلام، خون شهدا و رهبری معظم له انقلاب اسلامی به گوش کودکان و نوجوانان امروزی همان رساندن پیام به گوش آیندگان و درنهایت به گوش دشمنان اسلام است و باید در استمرار راه روش شهدا و ماموریت خطیر انقلاب اسلامی همگان کوشا باشیم.

ارسال نظرات