خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شیروان به همراه مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه، مسئول حفا ناحیه و فرمانده حوزه عشایری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۵۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه ناحیه شیروان به همراه مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه، مسئول حفا ناحیه و فرمانده حوزه عشایری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه شیروان در این دیدار گفت: دشمن تلاش دارد مردم را مقابل انقلاب قرار دهد و هر روز با ترفندهای خود زمینه بی اعتمادی بین مردم ایجاد کند و قصد محدود کردن ایران در داخل مرزها  را دارد که باید با جلوگیری از القای سخنان کذب و ایجاد وحدت در بین مردم و مسئولان با عملیات روانی دشمن مقابله کنیم تا پیروز شویم.

اکبری افزود: مسئولان باید هوشمندانه وارد عمل شوند تا دشمن مشکلات اقتصادی را بهانه ای برای ایجاد فضای منفی در جامعه قرار ندهد چراکه دشمن می خواهد با فاصله بین مردم و مسئولان زمینه تفرقه در جامعه را فراهم سازد که بزرگترین ترس دشمن نیز از وحدت مردم است.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان نیز گفت: آمریکا بیش از 40 سال است که با ما دشمن است و حرف امروز و فردا نیست و این دشمنی ها هر روز بیشتر می شود از این رو مذاکره و رابطه با چنین کشوری امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها