خبرهای داغ:
در این جشنواره که در محل مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان با حضور جمعی از مسئولین و آحاد بسیجیان اهل تشیع و تسنن و کارکنان ناحیه راز و جرگلان برگزار شد فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) سردار مرتضوی بیان داشت: ما امروز شاهد سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی در منطقه و جهان هستیم و میبینیم در اردوگاه کفر، استکبار جهانی دست از پا دراز تر و شرمسار تر از گذشته مجبور به اعتراف در برابر قدرت بازدارنده ایران اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این جشنواره که در محل مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان  با حضور جمعی از مسئولین و  آحاد بسیجیان اهل تشیع و تسنن و کارکنان ناحیه راز و جرگلان  برگزار شد فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) سردار مرتضوی بیان داشت: ما امروز شاهد سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی در منطقه و جهان هستیم و میبینیم  در اردوگاه کفر، استکبار جهانی دست از پا دراز تر و شرمسار تر از گذشته مجبور به اعتراف در برابر قدرت بازدارنده ایران اسلامی شده است.

مرتضوی در ادامه گفت: امروز گستره تفکر انقلاب اسلامی را همگان شاهد هستند که از چه عمق راهبردی و عظمتی انقلاب اسلامی برخوردار شده  و نه تنها عمق راهبردی  نظام  را به هزاران کیلومتر دور تر از مرز های جغرافیایی کشانده بلکه توانسته با توجه به قدرت بازدارندگی توان تعیین میدان نبرد را نیز داشته باشد و امروز در هر نقطه ای و در هر لحظه ای از زمان که  نظام اسلامی ما و رهبر معظم انقلاب اراده کنند، زمین و زمان درگیری را مشخص می کنیم و گذشت آن زمان که آمریکایی ها با اعمال جنگ و عملیات روانی کشورها را وادار به سقوط می کردند.

وی افزود: امروز با قاطعیت اعلام می کنیم که پاسداران نظام اسلامی،بسیجیان عزیز،نیرو های مسلح هوشیار و نیرو های امنیتی و آحاد مردم عزیز،خانواده معظم شهیدان و بسیاری از مسئولین  دلسوز در نظام اسلامی نخواهند گذاشت که  دشمن  هیچ اقدامی علیه این نظام اسلامی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)  اظهار داشت: امروز ما مسئولین هستیم که باید خدمتگزار بودن خودمان را به مردم به اثبات برسانیم چرا که مردم همراهی و همدلی خودشان را با نظام اسلامی و و لایت بارها به اثبات رساندند و هر آنچه که داشتند مردم عزیز ما برای این انقلاب اسلامی  هزینه کردند و ما مسئولین هستیم که باید خدمتگزار بودن را اثبات کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: ما امیدواریم با توجه به امکاناتی که در اختیار هست در سایه یک برنامه ریزی صحیح و اصولی و با یک مدیریت جهادی و انقلابی شرایطی فراهم شود که انشاءا... همگان طعم شیرین انقلاب اسلامی و حکوت اسلامی و تلاش مدیران جهادی را بچشند و این اتفاق نمی افتد مگر این که همه مردم و مسئولین عزیز ما دست در دست هم بدهند و اطاعت کامل از فرامین ولایت داشته باشند و تمام تلاش های خود را متمرکز این کنند که  به دنبال اجرایی کردن منویات مقام  معظم رهبری باشند چرا که در تاریخ، انقلاب  ما نشان داده هر زمان که  تلاش مردم و مسئولین در جهت پیاده سازی منویات رهبری معظم انقلاب چه در زمان امام راحل و چه در زمان امام حاضر بوده انقلاب ما روبه جلو و پیشرفت و آبادانی بوده است.

سردار مرتضوی گفت: طرح های اعتلای بسیج امروز در قالب خدمتگزاری مخلصانه تر تعریف می شود و طرح های اعتلای بسیج طرح هایی هستند که انشاءا... امید است بتوانند با عمق بیشتر در کلیه نقاط کشور برای خدمتگزاری اثر بخش تر پای کار بیایند  تا شاهد یک تعامل خوب باشیم.

در ابتدای این  مراسم نیز فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان عباسعلی ریحانی به تشریح برنامه های جشنواره مالک اشتر و اهداف این جشنواره پرداختند.

در پایان این برنامه از برترین افراد با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها