خبرهای داغ:
بیست و چهارمین کاروان پیاده روی حرم رضوی حوزه مقاومت بسیج عمار با حضور مسوولان شهری و شهرستانی عازم مشهد مقدس شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۵۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بیست و چهارمین کاروان پیاده روی حرم رضوی حوزه مقاومت بسیج عمار با حضور مسوولان شهری و شهرستانی عازم مشهد مقدس شد.

فخرانی مسئول کاروان پیاده روی گفت: کاروان راهیان حرم عشق در طول مسیر با هماهنگی های صورت گرفته در شهرهای مختلف و موکب های احداث شده اطراق کرده و پس از استفاده از برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده و تجدید قوا ادامه مسیر میدهند.

فخرانی با بیان اینکه این اعزام بیست و چهارمین کاروان راهیان حرم عشق است، بیان داشت: این راهپیمایی با استقبال پرشور شهروندان و بسیجیان روبرو شد و تلاش میکنیم طی سال‌های آینده نفرات بیشتری را از طریق این کاروان به مشهد مقدس اعزام کنیم.

وی اظهار کرد: در بین بسیجیان اعزام شده جوان 12 ساله و پیرمرد 65ساله حضور دارند و این نشان می دهد عشق به ائمه اطهار و امام رضا(ع) سن نمی‌شناسد و دل در هر سنی شیفته معنویت و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است.

فخرانی با بیان اینکه هدف از اعزام این کاروان ترویج فرهنگ ایثار است اذعان داشت: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه بسیار مهم است و بهترین راه برای ترویج این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است که با برپایی اینگونه اعزام ها تلاش میکنیم روحیه ایثار را در کنار تن سالم برای جوانان مهیا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها