پیام تبریک فرمانده سپاه کنگان به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان طی پیامی بمناسبت روزخبرنگارازتلاش هاوزحمات خبرنگاران بخصوص خبرنگاران شهرستان کنگان تقدیر وتشکرکرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۴۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

پیام تبریک فرمانده سپاه کنگان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ دوم پاسداراسماعیل تاجیک  در پیامی اعلام کرد: «ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ» جست و جوی حقیقت، رسالتی است که بار آن را تنها انسان های شجاع، صادق و فارغ از تعلقات دنیا، یارای به دوش کشیدن دارند. افرادی که نه تنها دل در گرو این جست وجو گری دارند که در راه آن، گاه گرانبهاترین و شیرین ترین دارایی خود را نیز فدا می کنند.
وی تصریح کرد: روز خبرنگار، تجلی راستین این دلدادگی و از جان گذشتگی است.هفدهم مردادماه به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران محترم «روز خبرنگار» نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم قدردانی شود، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود  به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی؛ مثل شهیدمحمودصارمی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان بخصوص شهرستان کنگان تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون این دیده‌بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

 

ارسال نظرات