مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران زاهدان:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آستانه چهل سالگی اتقلاب دشمنان تلاش دارند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند که در این میان رسالت رسانه انعکاس خدمات نظام در 40 سال گذشته است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۳۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش روز خبرنگار در جمع خبرنگاران  در زاهدان گفت: دشمنان در تلاشند تا نظام مبتنی بر فرهنگ دینی را با استفاده از تحریم‌ها متحمل شکست کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که دشمنان از ۹ ماه قبل با تبلیغات گسترده دشمنی‌های تازه‌ای را آغاز و بیان کرده اند،که ما اجازه نمیدهیم ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرید، افزود: آنها تبلیغات خود را برای آشفته نشان دادن اوضآغ کشور آغاز کرده اند و در تلاشند در مقطع فعلی و در جنگ اقتصادی به اهداف خود برسند.

سردار شریف اظهار داشت: امروز دشمنی ترامپ تنها با ایران نیست و دستکش مخملی در دست چودنی مثالی است که ارتباط دشمنان با دنیای اسلام را معنا می‌کند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این نکته که دشمن از طریق شبکه‌های مجازی و بهره گیری از رسانه‌های مختلف تلاش می‌کند تا اوضاع کشور را آشفته نشان دهد، ادامه داد: اما ملت ما هوشیارتر از همیشه در مقابل این دشمنی‌ها ایستاده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تمام این چهل سال ملت ایران شجاعانه در برابر انواع ترفند‌ها ایستاده است، دشمنان سعی دارند تا با تبلیغات و ایجاد بد بینی افراد را دعوت به تجمع و آشوب کنند.

سردار شریف گفت: امروز عربستان با اقدامات سخیفی که در عراق، سوریه و یمن انجام داده است آبرویی در بین ملت‌ها ندارد.

وی افزود: داعش به مدت پنج سال از سوی دشمنان حمایت شد و ایران به عنوان قدرت برتر این حرکت‌ها رو به فرصت تبدیل کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصحاب رسانه وظیفه دارند تا به شفاف سازی تبلیغات دشمنان بپردازند و بسیج افکار عمومی بر علیه نظام جمهوری اسلامی را به فرصت تبدیل کنند.

وی افزود: در آستانه چهل سالگی انفلاب باید به آمار‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب توجه شود و زیرساخت‌های ایجاد شده در  بخش های آموزشی، بهداشت و درمان، مخابرات، برق و آب نیز مدنظر قرار گیرد.

سردار شریف تصریح کرد: دشمن همواره از سیستان و بلوچستان تصویری که خود می‌خواهد، ارائه می‌دهد و بر اختلاف ورزی تلاش می‌کند و البته رسانه ها  نباید فراموش کنند، ارائه یک تصویر زیبا از استان که دشمنان را در اهدافش مایوس می‌کند وظیفه یک رسانه است.

وی اظهار کرد: امروزجنگ، جنگ اراده‌ها است، اما در اینجا پیروز میدان کسی است که قدرت بدست گرفتن افکار عمومی را دارد.
ارسال نظرات