خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع)

رویکرد جدید بسیج بازگشت به حقیقت مسجد و کمک به محرومان است

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به اینکه رویکرد جدید بسیج توجه بیشتر به مساجد است، گفت: کارکرد‌های حقیقی مساجد کمک به محرومین و اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کبیری پور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه‌های انصار المهدی و سید مصطفی خمینی حوزه شهید باهنر اظهار داشت: کادر سازی نیرو‌های انقلابی و کار آمد از دل همین مساجد و پایگاه‌ها بیرون می‌آید و در سخنرانی رهبر معظم انقلاب بر این تاکید شده که مسجد پایگاه همه کار‌های نیک است.
وی گفت: اگر بسیج بتواند با احیای کارکرد‌های حقیقی مساجد را که از صدر اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) ترسیم و پیاده سازی شده محقق کند، کادر سازی موفق و نیرو‌های انقلابی و کار آمدی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کند.
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) با اشاره به فعالیت‌های مختلف که در مساجد در زمینه‌های محرومیت زدایی، علم آموزی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و... صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی مساجد با استفاده از تمام ظرفیت‌های اهالی محل این قابلیت را باید داشته باشد که تمام مسائل پیرامون خود اعم از فرهنگی و اجتماعی و محرومیت زدای کمک کند، و جوانی که ابتدا در مسجد فعالیت محرومیت زدای دارد، بهتر می‌تواند در اردو‌های جهادی و مناطق محروم فعالیت داشته باشد.
کبیری پور افزود: یکی از مشکلات عمده اجرای برنامه‌های فرهنگی و محرومیت زدایی مسائل مالی و تامین آن است و مسجدی که بتواند با شناسایی خیرین و کمک‌های مردمی و البته با کمک سپاه و بسیج مشکلات و آسیب‌های خود را حل کند موفق‌تر خواهد بود و می‌توان به عنوان یک مسجد و پایگاه خود کفا، مشکلات اهالی محل را نیز مرتفع نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار