فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در هدایت جامعه در مسیر انقلاب نقش موثری دارند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم باشکوه تجلیل از خبرنگاران با همت سپاه سلمان استان و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان و با حضور  سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت همراه و با شرکت خبرنگاران خبرگزاری ها، روزنامه‌ها و مطبوعات استان در باغ امام علی(ع) شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه با قلم خود می‌توانند در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: این قشر با روحیه ای انقلابی به بیان مشکلات جامعه می پردازند، همچنین در عصر حاضر که دشمنان بدنبال فرصتهایی برای رسیدن به اهدافشان هستند، رسانه به عنوان یکی از مهمترین ابزار برای مقابله با این ترفندها باید بکارگیری شود.
 
 گشتاسبی تصریح کرد: سپاه  همواره در کنار مردم بوده است و امروز خدمات متعددی که این نهاد در نقاط دور و نزدیک اجرایی کرده است برای همه قابل مشاهده است.
 
 سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: نقش اصحاب رسانه نقش بسیار خطیری است و امروز جنگ، جنگ اراده هاست و رسالت شما خبرنگاران به رخ کشیدن خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود:  تمام بحران‌ها را به فضل الهی و هدایت رهبر کبیر انقلاب پشت سر گذاشته و بحران اقتصادی کنونی را نیز با موفقیت سپری خواهیم کرد.

سید دانیال معین آل داوود، خبرنگار و گوینده خبر خبرگزاری صدا و سیما و شبکه سراسری نیز در این مراسم گفت: رویکرد خبرگزاری‌های بیگانه و معاند همان پنهان کردن دست‌های چدنی زیر دستکش‌های مخملین است و با سیاست تمام ظاهر خود را حفظ می‌کنند تا مخاطبان را به خود جذب کنند.

وی افزود:  ما نیز باید با افزایش سواد رسانه‌ای خود  بتوانیم مخاطبان را به خود جذب کنیم چرا که رسانه‌های بیگانه در پی انتشار اخبار کذب علیه کشورمان هستند، اما از توانایی رسانه‌ای خود بهره می‌برند.

این خبرنگار و گوینده رسانه ملی تصریح کرد:  ما تمام فشار‌ها به خصوص جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم و امروز در معرض تبلیغات و جنگ رسانه‌ای قرار داریم که سلاح ما در این میدان داشتن سواد رسانه‌ای قوی برای موفقیت است.

محمود رضا کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای استان هم با اشاره به پویایی انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: همه اصحاب خبری که در این مجلس حضور دارند ادامه دهنده رسالت خبرنگارانی هستند که همانند شهید محسن خزایی و دیگر شهدای رسانه در این مسیر جانفشانی کرده اند.

وی افزود:  به برکت نظام جمهوری اسلامی از امکانات بسیار خوبی از جمله پیشرفته‌ترین مرکز چشم پزشکی کشور برخوردار هستیم.

کردستانی تصریح کرد: ارائه خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی و معرفی این خدمات بر عهده خبرنگاران و در راستای رسالت آنان است.

وی رسالت خبرنگاران را با توجه به شرایط خاص استان بسیار خطیر بیان کرد و گفت: با این شرایط لازم است تجهیزات مورد نیاز برای آنان فراهم و نیاز‌های رفاهی آنان مرتفع شود.



ارسال نظرات