خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مرودشت:

برخورد مناسب، از شاخصه‌های پلیس اسلامی است

فرمانده انتظامی مرودشت با تأکید بر برخورد خوب و مناسب با مردم، این ویژگی را یکی از شاخصه‌های بارز پلیس اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت در جمع کارکنان، برخورد مؤدبانه توأم با قاطعیت و جدیت و مبارزه پیگیر و مستمر با فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های انتظامی شهرستان مرودشت در راستای افزایش احساس امنیت در بین مردم دانست و گفت: برخورد خوب و مناسب با مردم یکی از شاخصه‌های بارز پلیس اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه پلیس باید به گونه‌ای عمل كند که شهروندان با دیدن مأموران احساس آرامش و امنیت كنند، افزود: پلیس باید در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، مفاسد، جرایم و سایر کج‌روی‌ها با اقتدار کامل برخورد كند تا هنجارشکنان ضمن احساس نا امنی، لرزه بر اندامشان بیفتد.

زراعتیان خطاب به کارکنان افزود: آگاه باشید و آگاه‌سازی کنید و نسبت به افزایش بینش و دانش خود و خانواده هایتان تلاش کنید و با افزایش بصیرت در خدمتگذاری به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه با تمامی امکانات موجود سعی و تلاش کنید.

این مقام انتظامی تأكید كرد: مومن باید زیرک و با هوش باشد و در موضوعات مختلف با زیرکی ورود پیدا کند و در مواجهه با صحنه‌های مختلف، مدیریت لازم را از خود نشان دهد تا همواره از موفقیت کافی برخوردار و اقتدار پلیس حفظ شود.

زراعتیان بیان كرد: به مردم به چشم سرمایه‌های اجتماعی نگاه کنید و همواره در جذب، گسترش و حفظ این سرمایه‌های اجتماعی کوشش كنید و از آنان در برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه به‌طور مستمر یاری و کمک بخواهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار