خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم‌های تشییع و خاکسپاری شهدا در دهه اول محرم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۲۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از ایکنا، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به ورود پیكرهای مطهر ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس به كشورمان گفت: این شهدا هم‌اكنون در معراج شهدا قرار دارند و در حال بررسی و تعیین هویت هستند.

وی با بیان اینكه آزمایش‌های مختلف تشخیص هویت بر روی این شهدا انجام می‌شود، افزود: بعد از انجام این آزمایش‌ها و همچنین بررسی لوازم همراه پیكرهای مطهر شهدا، در صورتی كه تعیین هویت شوند، به شهر و دیار خودشان برای خاكسپاری انتقال داده خواهند شد و در غیر این صورت به‌صورت گمنام در نقاط مختلف كشورمان به خاك سپرده می‌شوند.

گرامی از برگزاری مراسم‌های تشییع و خاكسپاری شهدا در دهه اول محرم در این استان خبر داد و گفت: بناست كه تعدادی از پیكرهای مطهر این شهدا نیز در استان فارس تشییع و به خاك سپرده شوند كه هنوز تعداد آن‌ها مشخص نیست.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: پیكرهای مطهر این شهدا بر اساس درخواست‌های مردمی كه از نقاط مختلف استان صورت می‌گیرد، تشییع و به خاك سپرده می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها