خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: امروز صحنه، صحنه جنگ است و روحیه جهادی می طلبد نگاهی که بر اساس ظرفیت های داخلی قدم بردارد در سایه اصحاب رسانه که افسران جنگ نرم هستند روشنگری ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۲۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در همایشی که به مناسبت روز خبرنکار به همت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و بسیج رسانه استان، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان کرد: نقش خبرنگار نه فراموش می شود و نه کهنه می شود. حوادثی که در طول تاریخ پیش آمده، با قلم و زبان خبرنگار نمایان شده است.
 وی گفت: لذا خبرنگاران در شکل گیری تمدن بشری نقش عمده ای دارند و بخش عمده ای از تاریخ به عهده خبرنگارانی است که به حق قلمفرسایی می کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن اشاره به وجود دشمنان قسم خورده انقلاب اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، عرب های مرتجع و منافقین که در داخل پادوی دشمنان خارجی هستند چهار دشمن اصلی ما می باشند.
حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: این دشمنان در عرصه های مختلف ضربات سنگینی را متحمل شدند و امروز انقلاب اسلامی در دل اسراییل و حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده است و لذا صراحتا در پی تغییر انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: یکی از روش های دشمنان در مسیر تضعیف انقلاب، ایجاد جنگ روانی در منطقه و القا فروپاشی انقلاب اسلامی می باشد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: منافقین طیف های مختلفی دارند و به جای استکبار جهانی مسائل داخلی را می بینند و به آنها انعکاس می دهند و بر همین مبنا  القا ناامیدی از نظام و مسوولان نظام بکی دیگر از روش های استکبار برای تضعیف انقلاب است تا مردم دید منفی به مسوولان و امور جامعه داشته باشند.
حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: نکته بعدی تخریب چهره رهبری در نگاه جامعه است چرا که از نظر آنها  رهبر ایران قدرتمندترین چهره کشور است که ملت ایران در تمام مراحل تاریخی کشور حامی ایشان بوده اند. 
وی خاطرنشان کرد: امروز صحنه، صحنه جنگ است و روحیه جهادی می طلبد نگاهی که بر اساس ظرفیت های داخلی قدم بردارد در سایه اصحاب رسانه که افسران جنگ نرم هستند روشنگری ایجاد می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها