خبرهای داغ:
اردوی فرهنگی و تفریحی سربازان وظیفه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با مشارکت ۳۰ نفر در مجتمع فرهنگی تفریحی پالایشگاه پتروشیمی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۲۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مسئول روابط عمومی ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: برگزاری چنین اردوهایی برای کاهش اضطراب و استرسهای سربازان مفید و مؤثر است.

 وی افزود: این اردوها  باعث حفظ سلامت روحی و روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی در بین سربازان می شود.

سرهنگ بریدانی تصریح کرد: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین پرسنل وظیفه اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی تدارک دیده شد.

وی افزود: این اردو با حضور سرهنگ زارعی فرمانده  و حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار شد.

به گفته بریدانی، سرهنگ زارعی بعد از  اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجه الاسلام مصطفوی، در خصوص فوائد خدمت مقدس سربازی و اهمئیت آن و رعایت نظم و انضباط صحبت کرد.

زارعی در خصوص رعایت نظم و انظباط در هر موقعیتی حتی اردوی تفریحی تاکید کرد و برگزاری چنین اردوهایی را از اقدامات مثبت و عملکرد صحیح به لحاظ تقویت روحی، روانی و جسمانی دانست.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) گفت: تقویت روحیه جمع پذیری و قانون ‌مندی و نظم و امنیت در ناحیه از جایگاه خاصی برخوردار است و سربازان وظیفه در هر موقعیتی باید به این مهم توجه داشته باشند و رعایت نظم و انضباط را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهند.

حجت الاسلام مصطفوی نیز در این اردوی یک روزه اظهار داشت: در خصوص الزام برگزاری چنین اردوهای فرهنگی و تربیتی برای سربازان وظیفه جهت ارتقا روحیه خدمتی آنها امری اجتناب ناپذیر دانست به طوری که با روحیه خدمتی مضاعف زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در جهت اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی  گام بردارند.

وی تأکید کرد: ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌ جمعی و آموزش فنون مهارت هاي مختلف از دیگر اهداف اردو برای سربازان وظیفه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این اردو علاوه بر برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و فرهنگی، یک دوره کلاس آموزشی مهارت های اساسی زندگی و اخلاق توسط حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار شد.

جلسه پرسش پاسخ سربازان وظیفه با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) در نشستی بسیار صمیمی، مسابقات فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، و پیاده روی، و در پایان تقدیر از نفرات برتر مسابقات فرهنگی،ورزشی و  تربیتی و سربازان برتر اخلاقی و خدمتی در قالب مرخصی تشویقی و جوایز نقدی، از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار