خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز از اعزام گروه جهادی به مناطق محرم کوهمره سیاخ دارنگون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۱۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزار یبسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار گفت:  جمعی از بسیجیان سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز دیروز در قالب دوگروه جهادی برای عرضه خدمات پزشکی  ،عمرانی ،ورزشی و... به منطقه کوهمره سیاخ دارنگون از توابع شهرستان شیراز اعزم شدند.

 وی بیان داشت: این دو گروه در قالب گروههای جهادی عماریون از حوزه بسیج امام محمد باقر(ع) و گروه جهادی شهید عبدالحمید حسینی از حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم(ع) جهت ساخت و ساز برای خانوادههای نیازمند و بدسرپرست و بی سرپرست به روستای شکر آّباد از منطقه محرم شورآب بخش کوهمره و سیاخ دارنگون اعزام شده اند.

سرهنگ دوستدار با اشاره به همکاری بسیج سازندگی سپاه  ناحیه بقیه ا...(عج) شیرازدر این اقدام جهادی و خودجوش افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اطلاع‌رسانی در منطقه، بیماران روستای شکر آباد منطقه شورآب کوهمره سیاخ دارنگون و روستاهای اطراف پس از ثبت نام و نام نویسی، از خدمات پزشکان متخصص شامل بخش های ارتوپد،دندان پزشکی و زنان و زایمان این کاروان بهره‌مند  می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمک به بهسازی و عمران روستایی از اولویت‌های این گروههای جهادی می باشد، تصریح داشت: ساخت سرویس 7 سرویس بهداشتیو حمام خانوادههای نیازمند و ترمیم منازل ساختمانی خانوادهههای نیازمند از اولویت های عمرانی این  دو گروه جهادی می باشد.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) اضافه نمود تمام هزینه های  که اصورت خواهد گرفت از نوع کمک های مردمی و خیرین شهرستان شیراز جهت کمک به مناطق محروم می باشد.

وی در پایان هدف از برگزاری این چنین اردوهای جهادی هرساله را کمک به مناطق محروم  و درک این چنین مناطقی و همچنین درک شرایط منطق محروم برای نیروی بسیجی یاد کرد..

ارسال نظرات
پر بیننده ها