خبرهای داغ:

پیام استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار

استاندار همدان در پیامی ضمن تبریک روز 17 مرداد روز خبرنگار به همه تلاشگران این عرصه بر تلاش خبرنگاران در جهت توسعه پایدار جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۱۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

پیام استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت و ادای احترام به مقام شهید محمود صارمی و همه شهدای رسانه و تبریک روز 17 مرداد روز خبرنگار به همه تلاشگران این عرصه بر تلاش خبرنگاران در جهت توسعه پایدار جامعه تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

خبرنگاران، تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند و با تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی سعی دارند جامعه را با قلم و بیان خود آگاه سازند و درجهت توسعه پایدار جامعه تلاش نمایند.

وی تصریح کرده است: خبرنگاران با سلامت، صداقت و انصاف می توانند نقش اساسی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشند و همگام با دیگر حوزه ها در این مسیر و در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم سهیم باشند.

استاندار خاطرنشان کرده است: اصحاب قلم و رسانه می توانند با امید آفرینی و ایجاد وحدت و آرامش درجامعه در جهت ارتقاء سرمایه ها ی اجتماعی و امیدواری به مردم نقش مهم و بسیار خطیری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات