آیین نکوداشت روز خبرنگار توسط انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از جمعی ازخبرنگاران در محل سالن کنفرانس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم که  به همت انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان برگزار شد احمد نصیری، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به رسالت خطیر حرفه خبرنگاری اشاره کرد و اظهار داشت: این قشر زحمتکش و فعال جامعه که همواره برای مردم در تلاشند، بایستی از حمایتهای لازم از بر خوردار باشند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه مجهزترین بخش دیالیز کشور در زنجان آماده بهره برداری است، گفت این مرکز مطابق با استانداردهای بین المللی به 30 تخت دیالیز تجهیز شده است و ظرفیت پذیرش 200 بیمار را در ماه دارد.

در این آیین احمد محمدی از خیرین کشور هم با اشاره به جایگاه ویژه اصحاب رسانه و تعهد آنان در انعکاس رویدادهای مختلف گفت: خبرنگاران بایستی با پیگیری سایه به سایه مسائل اجتماعی و اقتصادی، موانع و ایرادهای باز دارنده حرکت توسعه استان را کنکاش کنند.

این خیر از سرمایه گذاری برای 5 هزار شغل با ساخت مجتمع صنعتی تولید لوازم خانگی در شهرستان خدابنده خبر داد و از خبرنگاران خواست برای تسریع در تحقق این وعده پیگیر این رویداد بزرگ صنعتی استان باشند.

وی مبلغی را هم  برای حمایت از بیماران کلیوی کمک کرد و به عضویت دائم و افتخاری انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان در آمد.

دکتر احمد محمدی که زاد گاه او شهر سهرورد خدابند است از چهره‌های شاخص علمی و حقوقی و کار آفرینی کشور است.

رضا رحیم پور رئیس انجمن صنفی خبر‌نگاران استان زنجان نیز در این مراسم از پیگیری مشکلات معیشی و رفاهی، بیمه و امنیت شغلی خبر نگاران خبر داد و گفت برای این منظور با پیگیری این تشکل تسهیلات بانکی و اقامتگاههای زیارتی و دیدنی برای خبرنگاران اختصاص یافته است.

وی همچنین از پیش نویس طرح تاسیس نظام مطبوعات و خبرنگاران خبر داد و گفت: منتظر تصویب این طرح هستیم.

بازدید از مرکز دیالیز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی پایان  برنامه‌های آیین نکوداشت روز خبرنگار بود.

ارسال نظرات