همزمان با فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار،فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی مشترک روز خبرنگار را تبریک و از شهدای عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، همزمان با فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار،فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی مشترک روز خبرنگار را تبریک و از شهدای عرصه خبر و رسانه تجلیل کردند.

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون

 

هفدهم مرداد یادآور واقعه تلخ حمله به  کنسولگری ایران در افغانستان و سالروز عروج ملکوتی شهیدان والامقامی همچون شهید ناصری و شهید محمود صارمی می باشد . شهیدانی که در خط مقدم مبارزه برای پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در افغانستان در مقابل اسلام متحجر و آمریکائی همرزم و همسنگر بودند و در کنار هم شربت شیرین شهادت را نوشیدند و به خیل شهداء‌انقلاب اسلامی پیوستند .

همین همراهی این دو شهید بزرگوار در این فاجعه تلخ و اسفناک نشان میدهد در خط مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکائی همان قدر که قدرت اسلحه کارساز است توانائی و روشنگری قلم نیز مهم و حیاتی است .

این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. این روز را بهانه ای دانستیم برای ستایش قلم و ارزش ها و توانمندی ها و تعهدات ذاتی قلم شما خبرنگاران فرهنگ آور و پاک دست.

امروز هم جبهه مقاومت اسلامی نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی  است که در کنار شهید ناصری و با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند 

از این جهت ، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی ،بصیرت‌افزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه ، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمائی , حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست 

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  ضمن گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ خود نگاشتند، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‎العالی) به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

 

 

حجت الاسلام علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)
سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)
ارسال نظرات