مدیرکل ارشاد بوشهر طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: بی شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۸۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

مراقبت از منافع ملی جز با حق‌جویی و صداقت ممکن نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی ١٧ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام حمیده ماحوزی به این شرح می باشد: 

بی شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
هفدهم مرداد روز افرادی است که با تلاش و همت خویش رسالتی بزرگ که افزایش آگاهی عمومی در جامعه است را به دوش می‌کشند و پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط را که محرک حضور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است را به مردم جامعه اهدا می‌کنند. 
روز خبرنگار به برکت خون پاک شهید والا مقام محمود صارمی فرصتی است تا از مردان و زنانی یاد کنیم که عمر خویش را بدون ‌هیچ منتی و تنها از سر عشق و علاقه به حقیقت در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز خبرنگار خصوصا شهید خبرنگار محمود صارمی و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، این روز را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون را برای تمامی کسانی که در این راه خدمت رسانی می کنند از خداوند مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات