خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: جوانان بسیجی و مومن در خط مقدم جنگ فرهنگی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه ناحیه سمنان در دیدار و سرکشی اعضای شورای معاونین ناحیه سمنان از پایگاه مقاومت بسیج حضرت سید الشهدا (ع) گفت:هدف از حضور ما در سطح پایگاه‌های مقاومت بیشتر شنیدن مسائل موجود، و دغدغه‌های دوستان بسیجی ما است و انشالله بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف عالیه بسیج و نظام اسلامی قدم برداریم.
امامی همچنین افزود:سال ۹۷ یکی از خاص‌ترین سال‌های عمر انقلاب اسلامی است و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم. دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل نقشه‌های شومی را ریخته اند، از دی ماه سال گذشته مشکلاتی را برای مردم و کشور بوجود آوردند و امسال نیز با خروج رسمی امریکا از برجام فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها بر کشور ما افزایش یافت و با این کار‌ها به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی ایران و همچنین تضعیف نیرو‌های ارزشی هستند، ولی این مشکلات مشکلاتی نیست که کشور ما را دچار ایست و باز ماندن از ادامه راه سازد و این مشکلات مقطعی است.
وی در ادامه گفت:جنگ مهمی که داریم با دشمنان جنگ نرم و عرصه فرهنگی است که مقطعی نیست و همیشگی بوده و است و باید نسبت به آن هوشیار باشیم. دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد جنگ روانی و فرهنگی است و در آن جوانان ما را نشانه گرفته است؛ و وظیفه ما در این جنگ حفظ هوشیاری بیش از پیش است.
امامی ادامه داد:طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی مشکلات فرهنگی هستند که برخی از آن‌ها در شهر و استان ما نیز وجود دارند و با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ و همه بسیجیان و دغدغه‌مندان باید نسبت به این موضوع‌ها حساس باشند و در جهت کاهش و کنترل این موارد تلاش کنند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در پایان به اهمیت و فعالیت ویژه بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:جوانان بسیجی و مومن حاضر در پایگاه‌ها در خط مقدم جنگ فرهنگی هستند. وبا توجه به جنگ نرم دشمن در فضای مجازی باید به دنبال انسجام نیرو‌های خودی و سپس تولید محتوا و بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای باید باشیم، فضای مجازی فضایی است که با سرعت نور اطلاعات و اتفاقات را در جهان منتقل می‌کند و برای کاربران آن هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت که باید تلاش کرد تا از فرصت‌های آن استفاده کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها