نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با مسئول و اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین فریضه در عرصه آراستگی و پیراستگی جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

امر به معروف مهم‌ترین فریضه در آراستگی جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر آن‌قدر مسئله مهمی است که خداوند متعال خود اولین آمر به معروف و ناهی از منکر بوده است.
وی تصریح کرد: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین کارها شناخت معروف ها و منکرات فضای پیرامونی خودمان است و در مرحله بعد اولویّت بندی آن ها می باشد و طراحی و مدیریت اجرایی آن در مراحل بعدی قرار دارد.
امام جمعه بوشهر تأکید کرد: معروف ها را لازم است در جامعه محقق و نهادینه کنیم و منکرات را درست کنیم که خوشبختانه تلاش های زیادی در این زمینه در استان بوشهر تاکنون انجام شده است که لازم است این تلاش ها بیش از پیش ادامه یابد.
آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مردم ما با روح بزرگی که دارند مسئولین را رصد می‌کنند، از مشکلات اظهار نگرانی می‌کنند امّا به خاطر حفظ نظام اسلامی این مشکلات را تحمل می‌کنند که مسئولین نیز در قبال این مردم وظایف سنگینی برعهده دارند و لازم است که در جهت رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی آن‌ها تلاش نمایند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات