استاندار یزد گفت: اینکه امروز دستگاه حاکمیتی امریکا التماس می کند برای مذاکره به خاطر این است تمام پیش بینی هایی که آمریکایی ها داشتند نتوانستند به نتیجه برسند.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۴۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: واقعا یکی از بهترین دوران و دوران طلایی نیروی انتظامی همین زمان یعنی زمان مسئولیت سردار اشتری است؛ بخصوص در شرایط حساس پیش رو که شاهد زحمات و تلاش‌های ایشان و همکارانشان هستیم.

استاندار یزد افزود: آیین امروز به مناسبت تکریم فرمانده شایسته نیروی انتظامی استان سردار کاکاوند است که بیشتر عمل می‌کردند و کمتر سخن می‌گفتند و بسیار در کارشان جدی و هماهنگ با سایر بخش‌های شورای تأمین در استان بودند.

زمانی قمی اضافه کرد: ما آنچه از ایشان در خاطرمان باقی مانده و خواهند ماند نیکویی و تلاش و جدیت و همراهی با همه آن‌هایی که دل در گرو انقلاب و نهضت بزرگ اسلامی ما دارند، است.

وی ادامه داد: من صممیانه به عنوان مسئول امنیت استان یزد از طرف شورای تأمین استان و همه دست‌اندرکاران نظم و استفرار انضباط در استان، از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ برادر عزیزم سردار کاکاوند تشکر می‌کنم.

رئیس شورای تأمین استان یزد عنوان کرد: آنچه که من درباره سردار میرحیدری فرماندهی جدید شنیده‌ایم این است که ایشان برادری پرتلاش، معتقد و منضبط هستند و ان‌شاالله ایشان نیز همچون سردار کاکاوند منشأ خیرات و برکات خواهند بود.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: ما در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و آن‌هایی که روزهای مبارزه و روزهای تلاش برای استفرار انقلاب اسلامی و استقرار محصول همیشه جاوید آن یعنی جمهوری‌اسلامی را دیده‌اند می‌توانند خوب منتقل کنند که ما در شرایط حساسی قرار داریم و امروز همان اخلاص، همان تلاش‌ها و همان دوندگی‌ها را برای دفاع و صیانت از اصل انقلاب و جمهوری اسلامی طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب همگان برای استقرار و پیروزی نهضت بزرگ اسلامی تلاش کردند، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم پایایی انقلاب و دوام و قوام آن را ان‌شاالله برای صدها سال ضمانت کنیم و آیندگان به تماشا بنشینند -که ان‌شاالله خواهند نشست-، تمام عناصری که در تأسیس نظام ما دیده بودیم و دیده بودند باید در دوام هم دیده بشود.

استاندار یزد یادآور شد: در روزهای گرمی که همه مردم بزرگ ایران تلاش می‌کردند تا اسبتداد داخلی و استثمار خارجی را به زانو درآورند و آرزوی دیرینه مردم مسلمان یعنی پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی را در کشور عملیاتی کنند، آن برهه دارای ویژگی‌هایی بود.

زمانی قمی اضافه کرد: مهربانی، مجتمع بودن، اتحاد، پیروی کردن از اعتقادات و رهبری و راهبری این اعتقادات و بسیاری از عناصر دیگر از مشخصات آن برهه بود. در آن روز همه «من»‌ها دور هم جمع شده و به «ما» تبدیل شده بودند.

وی تصریح کرد: امروز هم وظیفه تک‌تک آن‌هایی که دل در گروه انقلاب و جمهوری‌اسلامی و سربلندی ایران عزیز و شرف میهن بزرگ‌مان دارند باید رجوع کنند به همان علت هایی که تأسیس انقلاب و پیروزی آن را سبب شد و اگر همان دلایل کنار هم قرار بگیرند -که خوشبختانه قرار گرفته اند- حتما بقای انقلاب و بقای نهضت را تضمین خواهد کرد.

استاندار یزد گفت: یک‌دلی، دوستی، صمیمیت، وحدت و پیروی از عنصر راهبر و نظم‌دهنده نظام و نهضت و تلاش خالصانه برای یک جهت یعنی تحقق هدف‌های بزرگ انقلاب، از ویژگی‌هایی است که باید داشته باشیم.

زمانی قمی تأکید کرد: البته ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که سخت‌تر و بیشتر از اول انقلاب به ما هجمه می‌شود اما تجربیات فراوانی را هم در اختیار داریم که می‌توانیم با تمسک به آن‌ها و توکل به خدا دوام انقلاب را بیش از پیش سبب شویم.

وی افزود: ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که همه عناصر و همه حاکمیت‌هایی که این سیستم و ارکان آن را نمی‌پذیرند به میدان آمده‌اند. حاکم کم‌خرد آمریکا فکر می‌کرد بعد از حوادث دی ماه با خروج از برجام همه ایرانی‌ها یا جمع زیادی عزا می‌گیرند و به خیابان می‌آیند!

استاندار یزد ادامه داد: ولی واقعا واکنش مردم همه در ساعات اولیه خروج آمریکا از برجام و هم روزهای بعد و هم هفته‌های بعد چیز دیگری بود. اینکه امروز دستگاه حاکمیتی آمریکا برای مذاکره التماس می‌کند به خاطر این است که تمام پیش‌بینی‌هایی که آمریکایی‌ها داشتند به نتیجه نرسید و ملت ایران و همه دست‌اندرکاران پاسخ آن‌ها را دادند.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: قدر مسلم این است که اگر ما تصمیم بگیریم همه با هم باشیم و کشور را خوب اداره کنیم و از عهده حل مشکلات هم با توکل به خدا برآییم، ما تردیدی نداریم که انتهای کار تسلیم شدن آمریکا در مقابل عظمت انقلاب و جمهوری‌اسلامی است.

وی تصریح کرد: آن‌هایی که به دقت محتوای سخنان و توئیت‌های رئیس‌جمهور آمریکا را دنبال می‌کنند می‌توانند بفهمند که چقدر استیصال در گفته‌ها و نوشته‌های او دیده می‌شود. ما قطعا اگر عناصر ذی‌مدخل در تأسیس و پیروزی انقلاب را در قوام و دوام آن با دقت ببینم و در کنار هم باشیم آن‌ها هستند که باید تسلیم شوند.

رئس شورای تامین استان یزد عنوان کرد: نیروی انتظامی بخش عمده‌ای از نظم و امنیت هم درون کشور هم در مرزها و هم در شئون دیگر جامعه را برعهده دارد. هیچ ارگانی را من نمی‌شناسم که به اندازه نیروی انتظامی تنوع در مأموریت داشته باشد، به‌طوری‌که افراد از بدو تولد تا وفات در یک طیف بسیار وسیعی با نیروی انتطامی سر و کار دارند.

زمانی قمی اظهار داشت: ما اگر آرامش در جاده‌ها را می‌بینیم، بخش عمده‌ایش را مدیون همین چراغ‌های پلیس هستیم که می‌چرخد و همکاران عزیز ما در نیروی انتظامی که خواب از چشمانشان گرفته می‌شود تا من و دیگران آرام بتوانیم رانندگی کنیم و مسافرت کنیم و استراحت کنیم.

وی در پایان گفت: من درود می‌فرستم به همه عزیزان نیروی انتطامی، همه رده‌های فرماندهی و غیرفرماندهی که جانانه از کیان انقلاب و اسلام و ایران عزیز صیانت می‌کنند.

ارسال نظرات