ارتقای امنیت اجتماعی، جلوگیری از ارتکاب جرایم و رصد ترافیک شهری از مهمترین آثار و نتایج حاصل از اجرای طرح پایش تصویری است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۹۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
جلسه ویژه پایش تصویری و ساماندهی وانت بار‌های سطح شهر یاسوج در محل شهرداری یاسوج برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع گفت: ارتقای امنیت اجتماعی، جلوگیری از ارتکاب جرایم و رصد ترافیک شهری از مهمترین آثار و نتایج حاصل از اجرای طرح پایش تصویری است.
وی در خصوص ازدیاد وانت بار‌ها و خودرو‌هایی که با عنوان فروشنده‌های میوه و تره بار و... هستند تاکید کرد: تمام این خودرو‌ها باید دارای مجوز فعالیت و بارنامه داشته باشند. وی تصریح کرد: در صورتی که بازارچه‌های استاندارد توسط شهرداری اجرا شود نیاز بسیاری از این وانت بار‌ها تامین خواهد شد. فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اکنون ۸۰۰ وانت میوه فروش در سطح شهر یاسوج وجود دارد، اظهار داشت: متاسفانه افرادی به عنوان گردانندگان اصلی وانت بار‌ها هستند که می‌بایست ضمن شناسایی به دستگاه‌های قضایی معرفی شوند.
وی نصب تابلو‌های بازدارنده و توقف مطلقآ ممنوع، جرایم راهنمایی و رانندگی شناسایی و کد دار کردن وانت بارها، صدور بارنامه، تسهیلات بانکی به منظور ایجاد شغل جدید و همچنین ساماندهی میدان میوه و تره بار یاسوج را به عنوان بسته پیشنهادی مطرح کرد.
ارسال نظرات