خبرهای داغ:
استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در امیدآفرینی، ایجاد فضای شور و نشاط، تقویت انسجام و همگرایی ملی تعیین کننده دانست.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۷۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
نقش بارز خبرنگاران در تقویت انسجام ملی/نقد منصفانه موجب تعالی جامعه می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام مهدی صادقی آمده است: فرارسیدن روز مهم خبرنگار را به همه تلاش گران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک عرض می‌نمایم. بدون شک نقش کلیدی و تأثیرگذار رسانه در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و بر خورداری از قدرت بالای اثرگذاری در اجتماع و شکل دهی به افکار عمومی، امروزه رسانه‌ها را به یکی از ارکان اصلی توسعه یافتگی جوامع تبدیل کرده است. در این بین عنصر حیاتی و مهم رسانه را، خبرنگاران تشکیل می‌دهند. کسانی که با انتخاب حرفه سخت، اما دارای جایگاه و شأنیت ارزشمند خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، وارد عرصه مقدس قلم و روشنگری شده و با تولید و انعکاس به موقع اخبار، پیام رسانی صادقانه و نقد منصفانه، موجبات تعالی فکری و فرهنگی جامعه را فراهم می‌کنند.

در این پیام آمده است: در شرایط حساس فعلی کشور، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در امیدآفرینی، ایجاد فضای شور و نشاط، تقویت انسجام و همگرایی ملی و سوق دادن افکار عمومی به سمت مسائل و ارزش‌های قالب، به ویژه موضوع حمایت از کالای ایرانی یک نقش تأثیرگذار و تعیین کننده بوده و قلم‌های صادق، دلسوز و مسؤلیت پذیر باید در خدمت پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم قرار گیرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، مجدداً فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار' را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش استان قم، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها