خبرهای داغ:
معاون شهردار قم:

باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار در قم ریسک پذیر باشیم

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با تاکید بر ضرورت ریسک‌پذیری در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: ما اگر احتیاط را کنار می‌گذاشتیم و سرمایه‌گذاری در حوزه زباله‌سوز را قبل از افزایش قیمت ارز انجام می‌دادیم امروز شاهد ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه مدیریت پسماند بودیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۶۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار در قم ریسک پذیر باشیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن رنجبر عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر قم، با بیان اینکهک بودجه شهرداری ردیف‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های مرتبط با پسماند دارد اظهار کرد: در سال‌های اخیر تجهیزات بسیار زیادی از جمله سیستم انتقال و... ایجاد شده است که با همین هزینه شهرداری بوده است.

وی بیان کرد: در قم در حوزه سرمایه‌گذاری وقتی دنبال بخش خصوصی می‌رویم این سوال ایجاد می‌شود که این فرد چه کسی است و از کجا آمده؛ وقتی کار هم نهایی می‌شود از بعد آن می‌ترسند و در مسیر سنگ‌اندازی ایجاد می‌شود و با احتیاط‌ها فضای مناسبی برای کار ایجاد نمی‌شود.

معاون شهردار قم با تاکید بر ضرورت ریسک‌پذیری در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: ما اگر احتیاط را کنار می‌گذاشتیم و سرمایه‌گذاری در حوزه زباله‌سوز را قبل از افزایش قیمت ارز انجام می‌دادیم امروز شاهد ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه مدیریت پسماند بودیم.
ارسال نظرات